Ik ben dus 5 weken zwanger nu en heb binnenkort allemaal uitjes op het schema staan, aangezien ik altijd wel een borreltje lust en dit nu dus niet kan doen, zal dit op gaan vallen... Welke smoezen verzinnen jullie hiervoor? Hoofdpijn of buikpijn werkt niet, want ik dronk altijd gezellig mee. Zat te denken aan een smoes dat ik antibiotica gebruik voor iets, maar kan alleen niet verzinnen voor wat dan... Wie helpt me? Groetjes
Heb zelf geen smoesjes hoeven bedenken maar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je antibiotica gebruikt ivm blaasontsteking.
Ja, zo heb ik het ook gedaan! Hihihi, heel erg moeilijk voor mij want ik kan echt niet liegen. Groetjes, Mirelle.
Ik hoefde geen smoesjes te verzinnen, want drink zowiezo al nooit, zonder drank is het ook gezellig vind ik. Maar goed, je kan idd zeggen dat je antibiotica gebruikt ivm blaasontsteking, zoals Miky zegt
Oh, er zijn echt ontzettend veel topics over dit onderwerp. Ik doe deze dicht hoor! Even de zoekfunctie gebruiken, weet zeker dat je ze voor het uitkiezen hebt Elmo