Hallo, Ik ben al zon 3 jaar gestopt met de pil en nu gebruik ik al 2 maand foliumzuur van davitamon smeltfoliumzuur en nu elke keer word ik eerder ongesteld hebben hier meer last van ,last van gehad?. Hiervoor had ik een regelmatige zwangerschap. Groetjes
Nee ook nooit eerder van gehoord dat zoiets kan. Foliumzuur heeft geen invloed op je cyclus. Ben je al 3 jaar gestopt om zwanger te worden? Of sinds 2 maanden er echt voor aan het gaan? Ik denk toch dat je lichaam zelf een kortere cyclus veroorzaakt. Dat gebeurd bij meer vrouwen.
Vitamines kunnen wel degelijk van invloed zijn op je cyclus. Door een ernstig vit. D tekort was mijn, normaal zo strakke cyclus, helemaal op straat. Wanneer je foliumzuur slikt, neem dan óók vit. B12 (zuigtablet). Denk ook aan voldoende vit. D en magnesium.
Het zou kunnen maar ik weet niet precies hoe en waarom Voordat je b12 gaat slikken is het misschien een idee om je b12 te laten meten. Foliumzuur is vit.b11 en hangt sterk samen met b12 namelijk. Verwacht echter niet teveel van je huisarts. Ik had een bijwerking van de foliumzuur die niet in de bijsluiter stond en ik werd ook aangekeken alsof ik ze had zien vliegen.
Ow ik ben benieuwd. Ik ben ook al zon 3 jaar van de pil af en willen vanaf deze maand het gaan proberen en ben sinds deze maand ook aan het foliumzuur (kruidvat) + B12( ook kruidvat) Ik heb geen regelmatige cyclus, maar volgens Mijn Kalender (app) word ik over 5 dagen ongesteld.. Maar hopelijk niet
Weet je dat dit de eerste keer is dat ik hoor dat je ook B12 moet slikken met foliumzuur? Tijdens de zwangerschap van de meiden heb ik elke dag foliumzuur moeten slikken maar heb geen B12 gehad... Nu ook weer sinds gister aan de foliumzuur... verstandig om toch b12 erbij te gaan slikken dan??
Ik heb gelezen dat het foliumzuur je B12 naar beneden haalt en aangezien dit ook een belangrijke vitamine is moet je die er dus bij slikken. Er zijn ook multivitamines waar van alles in zit, Foliumzuur, B12 visolie enzo.
Ik gebruik de Etos 'zwanger worden' vitamine, hier zit alles in wat je lichaam nodig heeft.. overigens zit hier wel een natuurlijk product in wat invloed heeft op je cyclus.. geen idee hoe het heet of wat het is.. Mocht ik zwanger worden dan ga ik over op zwanger zijn.. heb je weer compleet pakket aan vitaminen
Monnikspeper is dat famke deze mag je alleen slikken totdat je zwanger bent op het moment dat je zwanger bent mag je alleen nog maar de multi zwanger zijn.
Ah dank! Ga indd over op zwanger zijn als ik weer positieve test.hen! Overigens bevallen deze multi vitamines mij prima!