Zwanger door de pil heen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElenaSofia, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al eerder door de pil zwanger geraakt, maar dat kwam door een pil die ik nooit had mogen hebben. Nu ben ik 1 dag over tijd terwijl ik aan de pil zit. Ik slik zondags altijd de laatste pil en word dan woensdag ochtend altijd ongesteld elke maand weer. Nu dus niet, en vanmorgen ook niet. Ik heb ook helemaal geen gevoel dat ik ongesteld ga worden. want normaal krijg ik wel dikke hoofdpijn van tevoren dan lig ik een dag plat. Nu heb ik dus last van kwaaltjes waardoor ik maandag ineens dacht goh kon wel zwanger zijn. Last van huilbuien, of echt boos. Plas me uit elkaar, ben zooooooo vermoeid, heb zulke rare dromen. Ben niet te genieten. Vanmorgen test gedaan en die was negatief, dus k denk niet zwanger, maar nu lees ik dat sommige ook wel een week of twee weken later pas positief testen. Is mij nog nooit gebeurd testte van tevoren altijd al positief maar goed niet ieder zwangerschap is t zelfde. Wat denken jullie? Is er kans dat ik zwanger ben, of absoluut niet?

2. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Als je de pil echt goed hebt geslikt en niet bent vergeten dan denk ik dat de kans dat je zwanger bent heel klein is. Toen ik de pil slikte werd ik soms maar 1 dag ongesteld en ook wel eens helemaal niet. Ik schrok me toen ook een ongeluk maar dat schijnt heel normaal te zijn als je al langere tijd aan de pil bent. Ik zou gewoon even afwachten en anders doe je over een paar dagen nog een testje. Als die negatief is zou ik me niet al te druk maken. Succes!!

3. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word netjes om de 28 dagen ongesteld altijd. Zit vanaf vorig jaar september weer aan de pil. Dus nog niet super lang. Ik heb hem netjes geslikt, maar dat was bij de eerste ook zo en toch kwam hij er doorheen. Het zal wel mee vallen denk ik, maar ik weet t ook niet. Het voelt wel raar....

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Enige wat je kunt doen is testen

5. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik vandaag gedaan was negatief. Over paar dagen nog maar een keer als ik nog niet ongi ben.

Deel Deze Pagina