Hallo Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 28 en EINDELIJK is mijn man er "klaar" voor. Nu kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan. Ik ben met de pil gestopt half augustus en zoals de gyn me zei hebben we het de eerste maand nog met condoom gedaan. En toen zijn we er in gevlogen. De 1e ronde hadden we pech en nu zitten we in ronde 2. Wat ik mij nu afvraag is vanaf wanneer je zwangerschapstekenen kan beginnen voelen? Is dat direct na de eisprong of pas na de innesteling?
als het goed is kan je iets merken na de innesteling, want vanaf dat moment kan je lichaam HCG (=zwangerschapshormoon) aanmaken, waardoor je eventuele zwangerschapssymptomen krijgt (misselijk etc.). De zwangerschapstesten geven ook pas positief aan als je lichaam voldoende HCG heeft aangemaakt (dus altijd na innesteling). Succes! Liefs, Borsatofan
Hoi hoi, Volgens mij moet je inderdaad ook eerst een innesteling gehad hebben, dan ben je ook pas echt zwanger natuurlijk. Succes met zwanger worden hopelijk is het snel zover. Groetjes, Bibu !
Ik zit nu op dag 19 en heb vandaag wat vage ongi-achtige (en ok weer niet) krampjes in me buik. Ook had ik een heel klein beetje roze bloedverleis bi het afvegen. Zou dit me innesteling kunnen zijn? Heb afgelopen zaterdag(18 november) enkele uren na me inseminatie duidelijk me eisprong gevoeld. Wie herkent dit? Moet nog een hele week w88 voor ik mag testen in me bloed. Balen! Groetjes Marjo
Nou speaking of zwangerschapstekenen. Ik heb het steeds voor me gehouden omdat ik (nog steeds) denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt maar ik moet zeggen dat ik steeds misselijker begin te worden. Ook heb ik al ruim 3 dagen een drukkend gevoel vlakbij mijn navel.......... Ik heb voor mijn NOD 3 dagen spotting gehad, toen ma op di nacht is volgens mij mijn ongi doorgebroken, maar nu heb ik (sorry voor details) in mijn onderbroek niets zitten maar alleen met afvegen komt er zo nu en dan wat rode kleurstof mee met een een sliertje rood er tussen door. Zou ik dan toch? Please help! Ik word gek van mezelf!
Nou ik heb dus vanochtend tegen mijn verwachting in positief getest. Ik voel me niet zwanger. Mijn borsten zijn wel groter en gevoeliger, maar dat had ik vorige maanden ook. Ik voel wel al een tijdje gerommel in buik, maar ik dacht steeds dat ik ongesteld ging worden. Ik ben nu 4weken en 5 dagen maar kan korter ook precies 4 weken zijn omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong was.
Ja, porficiat hé mamavanmerijn Ik vind het super voor je. Ik lees hier ongelooflijk veel over verandering van de afscheiding tijdens jullie cyclus. Is het abnormaal dat ik niets of toch zeer weinig verandering merk? Of wijst dit misschien op het niet hebben van een eisprong? SaluKus Cis