Ik snap het ff niet, ik hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik ben regelmatig ongesteld, dacht ik. 2 november ben ik 7 dagen ongesteld geweest en nu werd ik de 18 e weer ongesteld en maar 4 dagen heel erg helderrood bloed, het gekke is dat dat volgens mijn berekening precies de dag van mijn eisprong zou moeten zijn. Ik heb ook wel eens van een ovulatiebloeding gehoord maar dan is 4 dagen misschien weer veel te lang.?! Iemand ook ooit zoiets gehad? Officieel zou ik eigenlijk 2 december pas ongesteld moeten zijn.
Vier dagen echt bloeden lijkt mij ook veel te lang. Volgens mij is een ovulatiebloeding hooguit wat rozig/rood en een klein beetje. Ik zou denken dat je toch ongesteld bent geworden.
misschien deze cyclus een heel vroeg ei? en daardoor zo snel ongi. het lijkt mij ook erg lang voor ei-bloeding. in de gaten houden dat het de volgende keer wel normaal gaat, anders dan toch langs ha
Het is alsof mijn verhaal hier staat. Ik ook netjes na 27 dagen ongi (eerste cyclus zonder pil) toen een week niks, en rond mijn verwachte eisprong ineens 4 dagen ongi. Geen idee wat het was, zal wel onregelmatig zijn.