Hi meiden, maandag heb ik mijn 20 weken echo en buiten het medische gebeuren willen we graag weten wat het wordt en dit s avonds aan onze ouders vertellen. Hebben jullie leuke idee ( behalve die eeuwige taart om dit te doen? X
Wij hebben de bloemist gebeld op de weg terug naar huis, of ze een roze boeketje wilde samenstellen... Zo roze, dat mijn schoonouders er niet om heen konden Was erg geslaagd!
Mijn vader wilde het liefst een kleinzoon (de zoon die hij nooit heeft gehad) en toen wisten wij dat het een jongetje werd dus wij een grote roze poster gemaakt met daarin blauwe letters dan het een jongen werd. Ik liet expres een beetje dat roze zien (zo van per ongeluk) dus toen ik het wilde laten zien, zei hij, ik heb het al gezien het is een meisje, niet teleurgesteld maar wel een beetje minder (want iedereen verwachtte echt een jongen) en ik gooi die poster open en al die kaken vielen op de grond, huilen, knuffelen, was helemaal geweldig.. Bij onze dochter ging het heel anders, wij moesten een vruchtwaterpunctie laten doen en dan krijg je dus een brief binnen of alles goed is (en je kan kiezen of je het geslacht wilt weten) dus we kregen de brief binnen en in tranen gelezen dat ze gezond was EN WE KRIJGEN EEN MEID snikte ik erachter aan, maar dat was zo bijzaak dat het er even niet toe deed op dat moment..
Roze (mini)cupcakejes. Zelf gebakken. Wel een soort van taart dus Maarja, dat heb je he, als cakejes bakken je hobby is. En nee, géén kant en klaar bakpaket dus!
Soms kan je de 20 weken echo laten op nemen op dvd endan vragen of ze aan het eind van de echo bij de echo foto willen zetten het is een ..... Meisje/ jongen Deze op zetten en je zelf niet veraden En anders chocolaatjes met blauwe of rolze muisjes Of anders een kaartje of een puzzeltje op laten losen Met als oplosing we krijgen een jongen of meisje
Wij hadden bij de snoep winkel van die chocolaatjes met roze muisjes in een pakketje laten doen.. Bij de xenos een doosje gehaald.. En ze daar in gedaan.. 10 pakpapiertjes er omheen !!!!