Ik heb een vraagje ?? ik ben op dit momend zwanger van mijn 3e kindje, mijn dochtertje is nu 14 maanden oud ik geniet super veel en we willen het kindje natuurlijk wel houden. Maar ik merk wel dat ik weer helemaal opnieuw moet wennen en dat alles anders aan voelt ben super onzeker. ga ik het allemaal wel aan kunnen hoe is dat strakjes. zal alles wel goed verlopen. Ik heb soms een dubbel gevoel omdat het zo onverwachts was. hebben jullie dat ook misschien ervaren gaat dat gevoel wel weg?? bedankt.
Ik denk dat het er bij jou aan ligt dat het zoals ik lees onverwacht is en je nog een beetje aan het idee moet wennen. Gelukkig heb je nog wat maanden om aan het idee te wennen Bij ons is het gepland, voor zover je kunt plannen maar zoooo gewenst (onze 1e is nu ongeveer 11 maanden) Ik hoef er niet aan te wennen. Ik vind het nog wel spannend voor de 1e echo, zal het goed zijn?
De oudste woont bij mijn ex man wij hebben heel goed contact toen ik bij mijn ex wegging verbleef mijn dochtertje daar al van weege haar school dus vond het niet nodig om dan te gaat leuren met haar. ze komt gewoon vakantie,s en weekende we kunnen het zo goed vinden met elkaar. je hoort het helaas niet vaak dat exxen zo met elkaar om kunnen gaat zeg maar. Danicha en de baby is van mijn nieuwe partner. ik moet eerlijk zeggen dat ik super moe ben en dat een kleine meid van 14 maanden soms ook wel erg druk is hoor. ze is altijd bezig moet haar vaak ook bezig houden ze kijkt bijna geen t.v behalve bumba dus heel actief dan ben ik ook echt blij waneer ze ff op bed ligt.