Wie wil er even meekijken? Ik ben helemaal hyper! Vandaag 2 weken na iui, nog niet ongesteld en ik zie een streep. Jullie ook? Man gelooft het nog niet zo, maar ik zie toch echt "iets"!! Ik heb op 9 januari nog 5000 pregnyl gespoten en op 14, 17 en 20 januari ook nog, maar als ik de lijstjes erbij pak, moet dit al uit mijn bloed zijn!!
Ik zie een streep! Heb geen verstand van pregnyl, maar als jij zegt dat het uit je systeem moet zijn zal dat wel kloppen Gefeliciteerd!
mag ik vragen waarom je zo vaak pregnyl moest spuiten nog? Ik zie wel een streepje ja, maar doordat je zoveel pregnyl gespoten hebt, durf ik er nog niet zoveel van te zeggen.
Dank voor jullie snelle reacties! Ik heb pregnyl gebruikt, als "boost" na de eisprong (in plaats van utrogestan). Ik heb het in mijn eerste post niet goed opgeschreven. Het moet als volgt zijn: 9 januari 5000 en dan 14, 17 en 20 nog 1500 (en dus niet 5000)!
Ik wil je niet ontmoedingen 1500 750 325 162 81 40 40 is genoeg om voor kv een steepje te geven ik zou nog zeker 2/3 dagen wachten en dan weer testen.
Ik heb gelezen dat pregnyl een halveringstijd heeft van 23-24 uur. Dus 1500 na 1 dag 750, dag2 375, dag3 187, dag4 94, dag5 46, dag6 23 Dus het is 50-50 nu. Spannend!! Als hij morgen donkerder is denk ik dat je goed zit.
He bah! Heb ik niet goed gerekend?! Ik test morgen weer ff, kijken of de streep donkerder wordt, hoop het zo!!
Ben benieuwd morgen dan. Ga voor je duimen. (pregnyl halveert ong, elke dag, maar dit is wel verschillend bij veel mensen hoor)
Ik zie ook zeker iets, maar zou er ook nog niet helemaal gerust op zijn dat het niet van de Pregnyl van de 20e is. Nog even een paar daagjes wachten en dan weer testen! Ik ga heel hard duimen dat het streepje dan duidelijker is en dat Pregnyl er helemaal niets mee te maken had!!
Ahh, ik zie t duidelijk. Hier ook geen verstand van de pregnyl maar ik hoop voor je dat dit een streepje van een zwangerschap is!! Je bent immers nog steeds niet ongi
Lief allemaal!! Bij eerdere pogingen ging ik altijd kijken wanneer ik een omo-test had, zodat ik zeker wist dat een eventuele streep daar niet van was, maar nu heb ik mezelf ingehouden (helaas haha). Maar nog geen bloed, dat heb ik normaal al binnen 14 dagen na ei. Keep my fingers crossed, dank voor het turen en reageren!!
Volgens mijn ziekenhuis moet je daar toch ech zo'n 7 dagen voor rekenen. Het kan dus nog goed van de Pregnyl zijn, sorry. Hoop dat je nieuwe test donkerder is en dat je zwanger bent! Al weer opnieuw getest? Veel succes!