Lieve dames, 7 december heb ik een miskraam gehad. Ik heb sindsdien 2x een menstruatie gehad, alleen ik kan mijn ovulatie niet vinden… lijkt het. 3 t/m 7 februari had ik me menstruatie en ik begon met testen op 12 februari. laatste foto van gisteren… borvendte is 25 ug en onderste 20 ug 2besure test iemand hier ervaring mee? Ik maak me zorgen…
Hoe lang waren je cycli vanaf je miskraam? Vanaf welke cyclusdag begin je met teeten en wanneer stop je?
7 december miskraam dmv curettage 9 januari eerste dag menstruatie 12 januari laatste dag menstruatie 3 februari eerste dag menstruatie 7 februari laatste dag menstruatie begin met tellen op eerste dag helderrood bloedverlies en laatste dag als ik de volgende dag geen bloedverlies meer heb.
Als je cyclus even 30-35 dagen is wat best kan na miskraam zit je nog te vroeg met je testen nu dus zou gewoon even doortesten. Verwacht dan pas tussen maandag-vrijdag positieve ovulatietest ofzo. Als het je onzeker maakt zou ik stoppen met testen en gewoon 2-3x per week vrijen. Ik had trouwens na laatste curettage dat er na maand of 5-6 toch nog een stuk vlies meekwam met menstruatie. Zwangerschapstest was wel gewoon OMO wit en had redelijk regelmatige menstruaties. Ronde erop gelijk zwanger (ook wel weer miskraam :s). Soms moet je lijf gewoon ook even resetten. Gun het die tijd hoe moeilijk ook als de wens groot is.
Okay, stel dat 3 feb 14 dpo was. Dan was je eisprong op 20 januari en ben je dus te laat begonnen met testen (piek lag dan op 18-19 januari). Dat zou dan dus cd 10-11 je piek zijn geweest en op cd 12 je eisprong. Het kan zijn dat je lh piek nu op 11feb was (cd 8) en dus een korte cyclus of hij gaat nog komen.
Dit was gisteren avond rond 21:30/22:00 En de CB vanochtend gedaan. Nu vanmiddag rond 16:00 h weer testen met de 2besure en vanavond. Als die dan nog positief zijn maakt het dan uit denken jullie 2 dagen achtereen seks?
Je hebt ergens tussen vanavond en donderdag waarschijnlijk je eisprong dus als je al gevreeen hebt gister of eergisteren en nog 1x vrijt is dat prima .. je hoeft echt niet elke dag seks te hebben hoor ..