Begin april laatste prikpil laten zetten. 3 injecties in totaal na bevalling van mijn zoontje. Ik kreeg 2 weken geleden veel ‘last’ van vruchtbaar slijm, dus ik dacht... ondanks dat ik nog niet ongesteld ben geweest laat ik eens kijken met ovulatie testen. Ik begon op 31/7 en stopte op 7 augustus. Startte met de action en ging over op de sensitest (als ik het goed heb) Vrijdag 3 augustus had ik een redelijke streep, en de dag daarna niet meer. Ik testte overigens 1 keer per dag om 17.30 uur. Zondag 5 augustus had ik met de sensitest ook een redelijke streep, maar ik dacht (weet bijna zeker dat ik savonds de eisprong voelde) , dit gevoel herken ik van mijn zoontje destijds. Maar nu twijfel ik toch aan alles, dus heb jullie mening nodig!
De blauwe dipsticks zijn denk ik van 2besure en op je foto’s niet positief. Ik denk dat die van 3-8 positief is, maar vind het lastig te zeggen want weet niet hoe erg de action kan knallen...
3 aug lijkt wel een lh piek idd. Maar wil niet zeggen dat je dan ook een eisprong hebt. Soms komt er daarna nog een piek en sprongpoging. Misschien is je lijf nog aan het ontprikpillen. Het blijft afwachten.
Ja, ik was alleen van de week bij de huisarts (voor iets anders) En toen vroeg ik er naar. Maar die zei dat als ik een LH piek heb dat dan de prikpil uitgewerkt is.... en daarentegen weet ik ook weer voor een grote kans zeker dat ik zondag 5 augustus een eisprong voelde... (herken dat van toen met mijn zoontje) Het is idd afwachten... Op hoeveel dpo zal ik dan nu zitten?
Oké! Dan was ik gisteren dus sowieso te vroeg wel met testen. Ik had maandag een uur lang krampen & toen ging ik googlen en las ik over innestelingspijn? Iemand daar ervaring mee?
Die pijn die je voelt is niet je eisprong maar de laatste groeispurt. De eisprong komt wat later. Dus je bent wrslk nog iets minder dan 10 dpo. Maar als maandag je innesteling was zou je morgen iets kunnen gaan zien. Spannend!