Help. Hallo allemaal. Ik heb vanmorgen getest nog voor nod. De hele week heb ik al een ander gevoel waar ik de vinger niet op kan leggen. Na een paar minuten kwam er een licht streepje. Ik kon mijn ogen niet geloven en heb nog 2x getest. 2 testen van sensitest en 1 van trekpleister. Alledrie een lichtrose maar overduidelijk streepje naast het controlestreepje. We zijn bijna 3 jaar bezig en het was de bedoeling dat ik na mijn menstruatie zou gaan beginnen met hormonen spuiten ivm IUI. Mag ik nu stiekem hopen dat ik toch spontaan zwanger geraakt ben?
als alle 3 de testen positief aan geven is het wel duidelijk dat je zwanger bent van harte meid en geniet er lekker van
denk dat je mag gaan genieten, en zoals gezegd, het kan altijd mis gaan ...voor nod en na nod! maar probeer daar alvast niet aan te denken
Nee ga ik ook niet doen. Laat het gewoon over me heen komen. Heb nog wel 40 keer gekeken op de 3 testen zo onwerkelijk vind ik het. Vooral ook omdat ik dus met hormonen zou moeten gaan beginnen ter voorbereiding op IUI. Had al heel veel gelezen over de kansen en dat heel veel mensen onverhoopt steeds weer nieuwe pogingen moeten doen. Ging er niet van uit dat het maar zo zou lukken en dan nu zelfs nog voor de spuiten!
Lieve meiden, Ik zit nu 3 dagen voor NOD en kon niet langer wachten. Heb getest (kruidvat 2 voor 5 euro) en nu twijfel ik over het resultaat, het is namelijk een erg licht streepje. Graag jullie mening (zie foto)! Alvast bedankt en groetjes, Edmee
Mijn test was 4 dagen voor NOD precies zo En kijk mijn onderschrift hihi... Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Meiden dank jullie wel voor jullie reacties. Ik hoor wel vaker zeggen een streep is een streep maar als hij dan zo licht is ga je toch twijfelen. Overmorgen nog maar een keer testen maar wat ben ik stiekem al blij! Onze zoon Luke krijgt een broertje of zusje !!!!! Groetjes, Edmee