Kun je in 1 cyclus twee keer een ei hebben? Ik heb halverwege de maand een redelijk donkere action test gehad omdat hij niet even donker als de c streep was testte ik door hij werd lichter en nu loopt hij weer flink op. Krijg ik nu nog een keer een eisprong of was de vorige geen eisprong die was donkerder dan de test nu
Het kan een "mislukte" poging tot eisprong zijn. LH piek leidt niet altijd tot eisprong..... Zelf lange cyclussen; meestal 40+ dagen en met 1,2 of 3 pogingen/lhpiekjes voordat het echt lukt. Gelukkig ben ik de afgelopen 3 zwangerschappen binnen 1 of 2 pogingen zwanger geraakt.
Heb je nu ook vruchtbaar slijm/ afscheiding? Of misschien is het hcg wat reageert op je LH test en ben je zwanger?
Nee geen vruchtbaar slijm ook altijd normale cyclus Action zw test geeft een indrooglijntje(amper te zien en te laat) en kv test negatief dus zwanger nee
De eerste piek is vermoedelijk een precies geweest. Ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad, met de cb digital. Ik werd toen volgens de laatst piek ongesteld, dat was dus de echte.... Hoeveel dagen zit er tussen? En een positieve ovu test voor een positieve zs test is onwaarschijnlijk. Een zs test heeft een veel lagere drempel waarde voor een positieve test bij hcg dan een ovu test