Twee keer ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mv6, 25 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je in 1 cyclus twee keer een ei hebben?
    Ik heb halverwege de maand een redelijk donkere action test gehad omdat hij niet even donker als de c streep was testte ik door hij werd lichter en nu loopt hij weer flink op.

Krijg ik nu nog een keer een eisprong of was de vorige geen eisprong die was donkerder dan de test nu

2. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Het kan een "mislukte" poging tot eisprong zijn. LH piek leidt niet altijd tot eisprong.....
    Zelf lange cyclussen; meestal 40+ dagen en met 1,2 of 3 pogingen/lhpiekjes voordat het echt lukt. Gelukkig ben ik de afgelopen 3 zwangerschappen binnen 1 of 2 pogingen zwanger geraakt.

3. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Heb je nu ook vruchtbaar slijm/ afscheiding?

Of misschien is het hcg wat reageert op je LH test en ben je zwanger?

4. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee geen vruchtbaar slijm ook altijd normale cyclus
    Action zw test geeft een indrooglijntje(amper te zien en te laat) en kv test negatief dus zwanger nee

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het kan wel dat een ovu test eerder op een zwangerschaps reageert. Hoever zit je in je cyclus.

6. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn cyclus normaal zou zijn (waar ik nu dus niet vanuitga) 4 dagen voor nod

7. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    De eerste piek is vermoedelijk een precies geweest. Ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad, met de cb digital. Ik werd toen volgens de laatst piek ongesteld, dat was dus de echte.... Hoeveel dagen zit er tussen? En een positieve ovu test voor een positieve zs test is onwaarschijnlijk. Een zs test heeft een veel lagere drempel waarde voor een positieve test bij hcg dan een ovu test

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Twee keer een eisprong in één cyclus is onmogelijk. Tegelijkertijd een dubbele kan wel.

Deel Deze Pagina