misschien dat de belichting op de foto wat vertekent maar het is een heeeeel licht roze streepje die ik na 5 minuten zag verschijnen. vind het alleen zo raar dat de Etos test bijna alleen een gloed aangaf die alleen te zien is bij het heen en weer wiebelen van de test onder een lamp. ja, nu de test al een uur of iets naast me ligt zit er een 2e blauwe streep op de etos test maar dat resultaat mag je niet meer aflezen nu...
Als we ervan uitgaan dat je ei laat was, ivm dat jullie week naar gedachten ei geklust te hebben vind ik het er positief uit zien! Had je toevallig water door de kV laten lopen? Hier krijg ik namelijk afleestijd ook vaak een streepje zoals op de foto maar zodra ik dan paar druppeltjes water er doorheen laten verdwijnt deze.
Als je ei een week later was, zat je precies goed. Ik zie op beide testen een streep. Uitgaande van een vertraagd ei met een week, ben je nu geen vijf dagen overtijd maar twee dagen voor NOD. Dan vind ik je testen echt mooi. Ik zeg gefeliciteerd
Nou, ik zou je wijntje maar laten staan, die zijn beiden licht positief, van harte, wat een geweldig kerstcadeau!
helaas geen wijntje deze kerst idd haha wow wie had dat gedacht... en nu moet ik dus zorgen dat mn familie het nog niet merkt hahah hoop dat ze niks gaan vragen over waarom ik geen wijntje neem (anders namelijk vaak wel) handig dit hahah meteen de hele familie zien de dag dat ik een positieve test heb!