Wat een zenuwslopende dagen voor jou meid.. ik zie eerlijk gezegd geen afloop maar ook geen oploop dus. Wat rot dat je vandaag al niet even langsmocht voor de 1ste bloedname. Ik duim ontzettend mee dat het een sterke plakbaby wordt. Nu proberen om je gedachten te verzetten tot zondag, heb je iets leuk op de planning? Dan gaat de tijd vaak sneller
Ik ga het proberen.. maar zie nu echt wat een rot testen dat zijn die sensi test pff goedkope gedoe! Maja ik zal zondag wel met die nog verder testen..ma nu heb ook op de predictor en de CB hahaha moet ik die dan ook allemaal doen? Weet niet meer wat wijsheid is..
@Sara190 meid laat je niet onzeker maken. De sensitest reageert gewoon minder snel. En je predictor spat van het scherm af. Niks te licht VOOR TERMIJN gewoon prachtige zwanger test. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop van harte dat je over 8 maandjes een mooi baby'tje welkom mag heten.. Je bent zwanger xxxx
Sensitest, is dat het merk wat ook dipsticks verkoopt in grote verpakkingen?? Dringt nu pas tot me door. Als dat diezelfde zijn dan mag je helemaal gaan juichen hoor mijn knaltest daarop kwam pas op 19dpo!
Mooie predictor sara Even proberen te genieten al is het een beetje dat je na al die tijd zwanger bent. En dik gegund ♡
Ooohh sorry hahaha. Ok ik heb dus met de dipsticks getest maar ik vermoed zelfde kwaliteit. Predictor gaf een duidelijke lijn en de sensitest een mega tuur. En dus pas op 19dpo een echt felle lijn! Oh wat een rottesten toch! Ok jij mag echt even uitblazen hoor ❤❤
Pff wat spannend.. ik hoop dat je snel een duidelijke oploop ziet zodat je misschien wat relaxter bent.
Ik vind je predictor prachtig passend bij je termijn. Hele mooie test! Zou die andere testen lekker laten liggen want daar krijg je zowat een hartverzakking van elke keer. Gefeliciteerd!
Mooie predictor meid!! Hopelijk lukt het een beetje om te genieten . Ps, wat een ongevoelige rot testen zijn die van sensi test zeg
Die onderste is van Early.. ma die had ik in ochtend gedaan en die eerste predictor was van express die had k vrijdag middag gedaan.. En net ook CB digitaal gedaan gaf zwanger 1-2 aan.. vandaag is me officiele test dag..
Hm ik vind er persoonlijk weinig oploop op de predictor. Zou je eens een foto kunnen maken van de 2 predictors? Misschien lijkt het alleen zo.
Wat k al zei ik heb die onderstr in ochtend gedaan en die bovenste inde middag.. en aangezien ik een keer de sensi test een x in de avond deed en je zag helemaal niks en in de ochtend wel weer een streep..
Meelezer hier,gefeliciteerd! Maar om eerlijk te zijn en bedoel dit niet lullig ( wel verbaasd) hoe vaak wil je nog testen en hoe donker wil je die 2e streep hebben? Je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen is