Hai! Ik ben donderdag begonnen met testen. Toen had ik een vaag lijntje. Gisterenochtend was de test echt Omo wit. Kom er niet eens foto van maken. Gisteren avond nog een keer getest. Leek iets te staan ( bovenste foto ). Zojuist getest en er lijkt wat duidelijker te staan of ben ik gek? Die foto van gisteren avond is pas gemaakt na 25 minuten. Onderste foto direct na 5 minuten. Met blote oog ook gewoon zichtbaar. Ik zit nu 14 dagen na ovitrelle en 12 dpo. Mag ik hoop hebben of is de test te licht?
Ik had zelf meerdere pogingen tot 15 a 16 dagen na ovitrelle nog wisselende testen. Werd er helemaal gek van. Natuurlijk kan dit ook een begin zijn van een zwangerschap maar dan zou je toch echt even door moeten testen, ik duim voor je!
Het kan allebei de kanten op gaan. Ik heb helaas nog wisselende testen gehad tm 14 dagen na ovitrelle. Pas op dag 15 was alles er echt uit.. Ik ga voor je duimen! Wie weet morgen toch nog oploop!
Bij mij was dit wel goed nieuws, dus ik hoop voor jou ook! Over een dag of twee weet je meer, ik duim voor je!