Omdat ik toch niet kon wachten tot morgrn hen ik nogmaals getest met een test van wibra en een sensitest casette. Ik heb na5 minuten gekeken en zag niets dus was een beetje teleurgesteld. Ik leg de testen weg en ben gaan eten. Nu pak ok de testen en zie foto!wat moet ik hier van denken ?
Kan ik deze als positief beschouwen?? De sensitest zijn nieuw voor mij maar die van wibra heb ik wel eerder gebruikt en bleven altijd omowit!
Ik denk dat die wibra dezelfde is als de action. En als ik niet zwanger was bleven ze echt witter dan wit. En ik denk ook niet dat er zomaar op 2 verschillende testen een streepje komt. Dus ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd
Dank jullie wel meiden!! Ik ben nog helemaal aan twijfelen. Rissie10 ook bij mij is de wibra test altijd wit gebleven! Dus ik begin het toch te geloven!
De wibra? Verkopen ze daar ook testen? Maar ze zien er positief uit hoor. Op alle testen is een streep te zien. Spannend
Goeiemorgen allemaal, Even een update. Ik heb vandaag weer een kruitvattest gedaan en ik zag geen streepje helaas. Ook de wibra tedt van gisteren blijkt urine ophoping te zijn . Ik had gisteren hwel geconcentreerde urine. De sensitest casette was vannochtend weer wit 😯😯 Dus ben zelf niet zo hoopvol meer! Wel vreemd van de andere kruitvattesten die wel een streep gaven!
Het kan best zijn dat je hcg schommelt en niet telkens hetzelfde streepje laat zien, ook omdat je nog vroeg bent en omdat je verschillende testen gebruikt. Ik weet dat mijn testen er ook telkens anders uit zagen, zo had ik bij de moeders voor moeders test maar een heel licht streepje, lichter dan de test van een week daarvoor. Ik wil je geen valse hoop geven hoor, laat er eens een dag tussen zitten en test dan opnieuw. Ik had zelf ook vaak de Wibra testen, vond ze erg fijn en duidelijk. Heel veel succes, ik duim voor je!
Hey Mees17, Ik hoop dat je gelijk hebt ! Zal vandaag maar niet testen. Morgen ga ik weer een test wagen ik hoop dan weer iets te zien! Heel erg bedankt voor je berichtje☺☺
Vervelend he die onzekerheid! Inderdaad kan de concentratie hcg in je urine nog wel schommelen en omdat je zo pril bent mss de ene test duidelijker resultaat geven dan de andere keer. Ik hoop dat je de komende dagen oplopende testjes krijgt!!
Dank je Zwangermr6! Ik hoop het ook !!! Na zoveel 10 rondes is de teleurstelling steeds groter! Ik wacht nu maar af tot morgen. Ik hou jullie op de hoogte! Xxxx
Heeft iemand ervaring met de kruitvattest? Hoewel ik dacht morgen pas testen kon ik niet wachten en heb deze test gedaan. Nu zie ik wel een kruisje ( krijg het kruisje moeilijk op de foto)maar ik zie die wel en mijn vriend ook. Nu is mijn vraag geven deze testen altijd een kruisje ???