Vandaag weer een kruitvattest gedaan. En binnen 5 minuten verscheen de keer weer een streep. Maar wel super licht. Kan geen indroogstreepje zijn want verscheen binnen tijd .maar vind het streepje wel erg licht. Zie mijn foto hieronder. Ik vind dit zo vreemd . Gisteren de kruisjes test maar die bleef ook super licht .
Ik zie geen foto. Maar ik ben absoluut geen fan van de kruisjes testen, vind die zo lastig af te lezen!
Ik zal de foto van vandaag plaatsen. De kruisjes test beschouw ik maar als negatief. Ik hoor alleen maar slechte reviews over deze test! Onderstaande test is van vandaag!
Ja!!! Jij ziet het ook! Ik wilde eigenlijk morgenochtend weer een test doen. Om te kijken of die oploopt. Maar woensdag is misschien wel beter als ik zo geduldig kan zijn!
Nou vannochtend weer getest en super lichte tuurstreepje helaas. Het streepje zou toch moeten oplopen?? Wel een teleurstelling😑😑had gehoopt dat ik vandaag een duidelijke streep zou zien.
Zijn er hier ook dames die in de ochtend negatief testen en in de is dag positief?? Graag hoor ik jullie ervaringen dan!
Hoi liah!! Nou ik ook nog steeds wit eergister een tuurstreepje en nu niks meer.. En waar blijft die ongesteldheid dan?? Zoooo frustrerend!! Helaas overdag bij mij ook wit dus aan mij heb je niks
Vervelend liah en star Mijn testen zijn in de middag wel altijd donkerder dan ochtend Maar heb verder geen advies voor jullie Alleen probeer een dag of twee niet te testen Mocht je zwanger zij. Moet je daarna zeker wel wT zien Succes
Probeer een paar dagen niet te testen, dan zouden ze opgelopen moeten zijn. En anders probeer je het vanmiddag. Op je laatste test zie ik wel een streepje trouwens Spannend meid ik duim voor je!
Hoi Repeltje , Ik ha inderdaad pas op mijn nod testen nu want het is steeds een teleurstelling. Maar jij ziet het ook op die laatste test!!😊😊 Bedankt voor het meekijken! Ik laat het weten als ik weer getest heb ☺☺
Star87 &Zeehond, Hoi dames ! ik was aan het werk kon nu pas reageren. Star87 jij ook al eerst een streepje en hierna niets😕. Wanneer is jou nod?? Het is wel slopend hoor dit!!! Zeehond,ik wil nu pas vrijdag of donderdag testen,hoop dan op een mooie tweede streep!!
Vannochtend mijn temp weer omhoog gegaan net voor nod dus dat is wel veelbelovend! Straks ga ik weer testen rond een uur of 12.00!
Helaas negatief . Een tuur tuur streepje! Maar wel vreemd dat mijn temperatuur dan omhoog is geschoten.