Hoi hoi. Wij zijn bezig voor een 4e kindje Deze maand pas de eerste ronde hoor maar na 6 jaar de pil slikken gingen we er uiteraard van uit dat het wel een tijdje kan duren. Gisterochtend toch een test gedaan (5 dgn voor nod) bleek negatief. Vanochtend nog een test gedaan (4dgn voor nod, hoezo ongeduldig haha). Leek heeel erg in de verte een streepje te ontstaan wat op de 10e min ong heek heel ver te zien was.. ga er vanuit dat die negatief is. Nu pakte ik beide testen er even bij en ik weet dat je na 10min niet meer mag aflezen. Maar op beide testen is nu wel een zichtbaar streepje. Op die van gister duidelijker dan die van vandaag maar die is dan ook al helemaal opgedroogd. Hebben de early testen van kruidvat dat allemaal tegenwoordig? Of is er miss bog wat hoop? (Wel al 3 dagen licht bruin/roze verlies )
Hoop is er altijd zolang je niet bloed. Deze testen zijn echt ruk! Ps weet je wel wanneer je eisprong was? Want dadelijk ben je nog aan het ontpillen en moet je eisprong nog komen. Zou dan zo'n zonde van je geld zijn
Jawel eisprong is al wel geweest. Gaan gwn van negatief uit. Had het sws al in mn achterhoofd dat ontpillen wel even zal duren.
26 december. Dus 11dpo Nou omdat ik mezelf zo niet in bedwang kan houden nog maar een kv2v5 gedaan. Die bleek idd negatief te zijn. Na 10min ong toch heel heel erg in de verte iets wat een streepje zou kunnen zijn. Denk of voorgedrukt of iets met indrogen.. Maar gezien bruin/roze verlies sinds maandag ga ik ervanuit dat t dan toch niets is.
Vanochtend een testje er tegenaan gegooid en die is negatief. Gezien het toenemend bruin denk ik dat mijn menstruatie eerder is doorgekomen door het ontpillen.
Ik heb voor mijn nod een early test van action gebruikt negatief. Half uur tot een uur erna toch een duidelijke streep te zien. Wel buiten afleestijd maar ben toch echt nu 14 weken zwanger. Bij mij was het toch geen indrooglijntje ondanks dat deze buiten afleestijd pas positief was.