Zwangerschapstest Action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Teacher86, 6 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teacher86

Teacher86 Lid

30 jul 2016
    97
    33
    18
    NULL
    NULL
    Kan ik er vanuit gaan dat de zwangerschapstest van Action goed werkt?

Sinds de geboorte van mijn jongste dochter ben ik, geloof ik, maar 2 of 3 keer ongesteld geworden (ik geef nog steeds borstvoeding). De laatste keer was volgens mij in april of mei van dit jaar.

Nu heb ik al een week lang last van krampen, vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Verder zijn mijn tepels supergevoelig en mijn darmen van slag. Ik voel me zwanger, maar de test van Action geeft negatief aan. De eerste keer had ik in de namiddag getest en daarna nog eens in de ochtend. Beide waren negatief.

Nu vraag ik me af of het niet aan de testen ligt. Iemand weleens gehad dat die test negatief aangaf terwijl die van een ander merk positief aangaf? Ik vind het zonde om een duurdere test te kopen, terwijl anderen goede ervaringen heeft met die van Action. Ben benieuwd.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Als de test negatief is op verschillende dagen, dan kan je er wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent (helaas?).

De action is een betrouwbare test.

Wellicht dat je klachten komen van progesteron. Dat veroorzaakt ook zw klachten namelijk.

3. Teacher86

Teacher86 Lid

30 jul 2016
    97
    33
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Oke, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik ben de afgelopen weken niet heel zorgvuldig geweest met het slikken van de pil, dus het had gekund.

De wens om nu zwanger te worden is er niet, maar het was niet 'erg' geweest als het wel zo was. Het is eerder dat ik me zorgen maak over wat er dan wel aan de hand is.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Wat is niet zo zorgvuldig en welke pil slik je?

5. Teacher86

Teacher86 Lid

30 jul 2016
    97
    33
    18
    NULL
    NULL
    Met niet zorgvuldig bedoel ik: de pil vergeten, niet binnen 12 uur alsnog innemen en gemeenschap hebben binnen die zeven dagen na weer de pil te slikken terwijl die dan nog niet werkt.

Ik slik de minipil (Cerazette)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    De apotheek vertelde mij dat de cerazette niet zo stipt meer ingenomen hoeft te worden tegenwoordig.
    Ik slikte hem in 2010, toen moest het wel (stiptheid), maar in 2016 hoefde dat al niet meer ;)

Deel Deze Pagina