Nou zoals m’n titel het al zegt waarschijnlijk de 1000ste post over of de action early zwangerschapstest een voorgedrukte lijn heeft Ik heb nu 2 testen gedaan en de 2e test leek voor mij donkerder en was ook met ochtendurine. Foto’s zijn binnen de 5 minuten gemaakt. De eerste had echt flits nodig en de tweede niet. Ik beschouw hem persoonlijk als negatief. Hoe zien jullie deze?
Het tweede streepje lijkt wel op te lopen een dag later zoals ik het zie. Ik hoop het voor je! Ik heb zelf vandaag een vaag lijntje op de action early gehad, maar ik krijg hem niet op de foto. Dus voor jou is dat misschien wel een goed teken dat je hem op de foto krijgt.
Jaa dat dacht ik dus ook! Ik moest ook erg stunten met m’n camera om het erop te krijgen hoor! Bij de eerste kon ik het met flits en van vanochtend niet. Lijntje kwam ook sneller. Ik duim voor je!!
Ik vindt het streepje op de 2de foto wel wat grijzig lijken, Waren ze dit in het echt ook? Aangezien foto's hier vaak ook wat minder worden
Nou heb vandaag iets donkerder. Beter zichtbaar. Krijg de hele lijn niet op de foto, maar de lijn is even breed beneden als boven
Ik zie inderdaad wat je bedoeld heb je misschien nog een ander merk in huis? Ik heb zelf in het verleden wel ook vage streepjes met deze testen gehad maar was toen niet zwanger maar ik weet niet hoe deze testen nu zijn.
Nee toevallig niet. Heb ook net m’n ochtendurine weggegooid ! Ik doe nog de resterende met deze en dan maandag wel een clearblue digitale Heb dit niet eerder gehad. Op de early test ik telkens zo maar dan steeds donkerder en de normale Action ook geprobeerd en daar is de streep echt heeeeel licht
@Luchia toch nog op je aanraden naar Kruidvat gegaan en die 2 voor 5 gehaald. Streep is wel duidelijk op die