Zwangerschapstest al in huis?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eva1983, Nov 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik soms wel, soms niet..
    Nu heb ik er wel 2 liggen, gevaar is dat ik voor nod ga testen.. En dat wil ik niet meer...
    Afgelopen ronde 2 "valse" testen gehad...

2. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Jeps, ik krijg er als het goed is 3 op de post! :) Maar dan liggen ze alvast klaar en het was ook een heel stuk goedkoper! :D

3. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    Misschien dat je testen niet vals waren maar dat je een vroege voor de MOD miskraam heb gehad, dat is nml het gevaar bij voor de NOD testen je kan nml wel zwanger zijn maar heel veel zwangerschappen gaan voor de NOD al fout waardoor het lijkt alsof je gewoon ongesteld word of een dag later dan normaal ongesteld word. Door voor je NOD te testen kan hij wel aangeven dat je zwanger bent en dat ben je dan ook maar de szwangerschap gaat niet goed dus word je alsnog ongesteld en misschien wel op de juiste NOD dag

4. Chris81

Chris81 Actief lid

Oct 29, 2007
    252
    0
    0
    heb er ook 2 liggen, van het kruidvat, begreep dat die wel goed waren...

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ook ik heb de testen al weer thuis liggen. Ook om te kijken of de hormonen al weer uit mijn lichaam verdwijnen na mijn curretage. Dacht dat ik er al wel vanaf zou zijn....niet dus! Gister nog gewoon twee dikke vette strepen wat psychisch heel raar is. Vrijdag curretage gehad en toch een positieve test.
    Maar goed, er is nu op deze site een aanbieding, 9 stuks voor 15 euro geloof ik. Die heb ik besteld, krijg je binnen twee dagen thuisgestuurd.

6. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    ik was net op een site en als je 400 zwangerschapstesten koopt betaal je 169 euro, dan kan je er elke dag een doen lol hahahaha (ben je er netjes op tijd bij als het raak is)hahah

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Ik had er geen een in huis en toen ik er 1 wilde kopen was ik vreselijk gespannen! Kon ik ze ook nog niet vinden! Ze lagen achter de toonbank...
    Gelukkig was er een stortbui en was ik de enige in de winkel!
    Nu heeft mijn moeder me een stuk of 5 gegeven, van haar werk, voor als het weer raak is zeg maar!
    Altijd handig zo'n moeder!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ja, dat weet ik hoor, maar daar denk ik liever niet aan! ;)
    Dus voor mij waren ze vals en ze waren van het kruidvat, dan zijn ze vaker valst! ;)

9. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik heb er ook nog thuis liggen van de periode dat het wel erg lang duurde.
    De HA adviseerde 1 keer in de 2 weken te testen.
    Heb er daar nog van over. Denk niet dat ik er daardoor eerder van ga testen. Het is eerder van als ik ze nodig heb dat ik ze gebruik, dus na mijn NOD zoals mijn cyclus was voor de pil en daarna volgens advies HA.

Veel succes allemaal en hopelijk hebben we er niet teveel van nodig.

Groetjes,
    Krissa

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Het spreekt mij ook aan om ze in huis te hebben van te voren, nu ik al jullie ervaringen zo heb gelezen. Het lijkt me niks als ik overtijd ben, om dan vol spanning vlug, vlug na mijn werk de drogist in te moeten...nee dan bestel ik er liever een paar via internet die dan gewoon klaarliggen.
    Bedankt alvast voor de reacties!

Share This Page