Lieverd, ik zie je al in twee topics heel enthousiast je mooie test tonen maar misschien even een ander topic voor jezelf aanmaken , zo kaap je onbedoeld het topic van iemand anders. Beiden zie in overigens streepjes, op de 3 Miljoen foto’s van TS en op de foto van jouw test
Hahhahahah ik hoopte echt niet dat ik gek ben geworden. Maar gelukkig zien jullie hem ook net als wat ik zag.
Heb niet meer de foto van dag zelf maar heb zojuist foto van de opgedroogde test gemaakt Bijna niet te zien maar klopte echt! Dus hopleijk voor jou ook
Ik begreep dat je echt een expert bent haha. Dus mag ik wel al op roze gaan en mijn allereerste banner aanmaken????
Jeej meid wat heb jij een onwijs lange weg afgelegd naar deze positieve test! Hopelijk lopen ze mooi op en mag je over 8 maanden een gezonde baby in je armen sluiten.
Aaaah lieve Pitaa91! Wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd. Zie je nou wel dat die krampjes de innesteling waren echt geweldig dit.
Ik vergeet je gewoon te feliciteren oooh Ooh dus bij deze alsnog gefeliciteerd het is jullie gegund na die ellendige weg! En nu gewoon lekker blijven plakken
Banden? Hier al wel heel snel (week 4) last van gehad. Vanuit mijn lies naar de baarmoeder.... een hele felle steek steeds.