Ik vroeg me af of de Clear Blue digitale versie die dus 'zwanger' of 'niet zwanger' werkt. Werkt hij ook op het 2 streepjes principe als de 2KV5? Ik heb vanmorgen een zwangersschapstest gedaan na 1 week overtijd maar hij gaf 'niet zwanger' aan. Echter als je de strip er dan weer uithaalt om weg te gooien, zag ik wel een heel licht 'tweede' streepje.... Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest en dit is mijn eerste ronde voor de 1ste... De kruidvat test van afgelopen maandag was ook negatief... Lage HCG waardes kunnen natuurlijk leiden tot miskraam of is het nou ook zo dat sommige vrouwen pas later hoge hcg waardes krijgen??
Helaas wil dit niets zeggen, aangezien de test niet zwanger aan geeft. Mijn ervaring is dat er altijd twee strepen staan.
Je mag bij deze testen NIET naar de streepjes kijken. Staat ook in de bijsluiter. Streepjes zeggen helemaal niks bij deze testen. Had ik ooit twee streepjes op deze test, maar was echt niet zwanger.
Je zegt nog nooit zo lang overtijd te zijn geweest en dat dit je eerste ronde is Als dit werkelijk je eerste ronde is zonder pil zou ik er maar vanuit gaan dat je menstruatie (als je niet zwanger wordt) nog lang opzich laat wachten. Ik werd in de eerste maand pas ongi op dag 38. Maar er zijn dames die er nog langer over doen. Succes!!
Als het de eerste ronde is na de pil kan het inderdaad lang duren voordat je ongesteld wordt, dus kan je niet echt over "over tijd" zijn spreken. Zoals al gezegd zeggen de streepjes op deze test niks verder. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Persoonlijk denk ik dat deze test een beetje hetzelfde werkt als een ovu-test. De streepjes moeten echt even donker, of donkerder zijn dan de controlestreep wil deze test 'zwanger' aangeven. Tenminste, dat is mijn ervaring. een licht tweede streepje moet als negatief beschouwd worden en de test zegt zelf ook 'niet zwanger'.
Ben al 2 jaar van de pil af.. Is eerste ronde om proberen zwanger te worden Dus dat is het verder niet, ben al 2 jaar regelmatig van mezelf Maar thanks allemaal voor de reacties