Weet iemand dit? Ik had net een negatieve test. Zit wel 1 dag voor NOD natuurlijk, maar had er best een goed gevoel over. Heb nog geen tekenen om ongi te worden, wat ik normaal al wel heb. Afwachten maar weer.
Heeft niemand ervaring met deze testen? Vanmiddag toch maar even naar Kruidvat om andere testen te kopen. Bah, ben helemaal teleurgesteld. Heb gevoelige borsten en nog geen tekenen voor ongi. Vorige cyclus was mijn NOD op zaterdag en had ik vanaf woensdagochtend al spotting en 's avonds brak het al los. 11 Dagen na ei al ongi dus...vandaar mijn goede hoop deze keer. Inmiddels is mijn hoop alweer verdwenen na deze negatest
ja het kan alle kanten op ik had precies het zelfde als jij ook zon bloeding en ik dacht ook het zal wel raak zijn maar zie mijn banner toch ongi geworden op de 28ste dag en ik had ook geen ongi gevoel maar ik hoop voor je dat je toch zwanger bent heel veel testen met een kruitvat test 2 voor 5 euro al par dagen voor nod positief of die digitale dan kan je gelijk zien hoeveel weken je zwanger bent kan je al gebruiken 4dagen voor je nod mischien moet je die is gaan gebruiken gr patricia
Ik heb die van de babyboom gebruikt en die was maar heeeel erg licht. Toen die van de kruidvat gebruikt en die was een stuk donkerder! Dus nog wel een klein beetje hoop voor je!
Bij babyboom zag ik bijna niks, moest echt heel lang turen voor ik dacht iets te zien en kruidvat wel streepje te zien (zie album).
Bedankt voor jullie reacties. Helaas ben ik net toch weer ongesteld geworden! Voel me echt in de steek gelaten door mijn lichaam...