Wie testen met een zwangerschapstest ook alleen maar licht en bleek gewoon zwanger te zijn? Ben erg benieuwd
Ik! Een heel licht streepje bijna niet zichtbaar. Ik had hem al weg gelegd maar mijn man zei ja volgensmij zie ik wel iets. Nou ik moest er scheel naar kijken kon hem echt niet op de foto krijgen. Maar tig testen later moest ik er echt aan geloven... zwanger! Nu alweer 18 weken.
Oké dan . Ik test namelijk ook al een tijdje positief maar dan wel licht! Bij mij wordt tie ook niet donkerder.. Ik denk zelf dat ik misschien al bijna 7 weekjes zwanger ben, of het moet nog maar heel pril zijn
Oh spannend hoor! Hoe licht is licht? bij mij was hij in het begin bijna niet zichtbaar. Maar heel donker is hij nooit geworden. Ik geloofde het omdat de digitale test van cb zwanger zei daar kun je dus niet om heen. Ben je wel ongesteld geweest dan? En ben je heel regelmatig ongi? Want ik had eerst een cyclus van 28 dagen maar de maand dat ik zwanger werd was hij 37 dagen. Anders toch even naar de huisarts voor een bloedtest ofzo?
Hoi, Bij mij kan je de streep wel zien.. In januari was ik 1 week te vroeg ongesteld geworden ( meen ik) maar dat was nadat ik sex had gehad en had voornamelijk bruin bloed. en deze maand was ik 1 week overtijd, maar dan ook voornamelijk bruin bloed en echt roze/rood heb ik niet gezien.. Ik had altijd een normaal cyclus.
Dan denk ik wel dat je zwanger bent anders komt er geen streep lijkt me. En bij mij is hij ook nooit echt donker geworden. Hoeveel testen heb je gedaan? En bruinbloed is meestal oud zeggen ze. Doe er anders één van cb dan heb je echt zekerheid! En een voorzichtige felicitatie alvast?
je kan ook zwanger zijn en op de dagen dat je ongi moet worden een beetje bloed verliezen, dat noemen ze een pseudo menstruatie, je lichaam is zwanger, maar laat toch een beetje bloed los op de dagen dat je ongesteld hoort te zijn en niet wordt vanwege de zwangerschap als ik jou was zou ik zeker een HCG test laten doen bij de huisarts, dan kan hij precies in je bloed zien hoeveel HCG je hebt. stel je bent zwanger is het echt handig om op tijd te weten ivm wat je wel en niet mag eten, foliumzuur als je dat nog niet slikt, intake met de verloskundige, aanmelden kraamzorg, etc.. want nu weet je nooit hoelang je zwanger zou zijn.. liefs Daantje
en de cb digi met conceptieind. kan je 4 dagen voor NOD gebruiken dus die zal het wel doen, met welke testen heb je nu getest? de kruidvat 2 voor 5 testen vaak duidelijker posi dan andere testen liefs daantje
Ik had gisteren en vandaag ook dat ik dacht dat ik een streepje zag, maar je moest echt heel erg goed kijken. Ik moet ze echt in het licht houden zeg maar en dan zie ik vaag iets. Zowel met clearblue en babyboomshoptest. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, want ik heb wel een ongigevoel.
Ik had ook het ongi gevoel hoor was er ook zwaar van overtuigd dat ik ongi ging worden... maar was toch echt zwanger.
Ongi geveol zegt idd. niks.. heb je ook bij zwangerschap omdat je bm groeit.. Ik zou idd een bloedttest aanvragen bij de ha.. lijkt me wel nodig.. heb je foto GIll
nee ik heb er nog geen foto van. Ik heb een paar keer getest met clearblue en met eigenmerk van de slecker.
Ik heb vorige week een test gedaan e die was negatief...Zondag nog een keer geprobeerd en die was ook negatief, tenminste dat dacht ik. Heb nog eens goed onder de lamp gehouden en toen zag ik vaag een streepje. Dat streepje was zo licht dat ik dacht dat ik gek was en het alleen maar graag wilde zien! Heb dinsdag nog een test gedaan en (je kan nooit zeker genoeg zijn...haha) gisteren nog 2 en zie het resultaat maar in mijn album. Dikke strepen! Dus een licht streepje is zeker weten ook een streepje, Gefeliciteerd meid!
bij de kruidvat 2 voor 5 testen geld dit inderdaad. die geven nooit vals positief aan. maar kijk aub uit voor de + testen van kruidvat en clearblue veel meiden denken '' streep = streep'' helaas geld dit bij + testen niet zo.. de verticale lijn moet even breed zijn als de horizontale lijn anders is hij niet geldig. maar van harte gefeliciteerd Elie, geniet ervan Gill1980, hoe is het nu meid?