Hallo Ik heb nu 3 keer een zw test gedaan vorige week woensdag-zaterdag en vanmorgen. maar ze worden niet donkerder. de eerste staat in mijn album en de anderen zijn net zo. Weet iemand wat dat kan betekenen? Het maakt me onzeker. Immers HCG verdubbeld, dus zou hij donkerder moeten worden toch?
Heb je geen ander merk test gedaan? Op zich hoeft het niets te zeggen dat ze niet donkerder worden maar meestal zie je wel dat ze donkerder worden.
Waarom doe je geen digitale meid? Dan heb je meer geruststelling,heb ik net ook gedaan en voel me al stukken beter maar er zijn ook meiden waarbij de streepjes licht blijven hoor. Liefs daantje
ik kreeg bij de testen van babyboomshop niks geen streepjes terwijl de cb al positief testte! Cb is en blijft mijn favoriet!
ik heb volgende week woensdag een afspraak met gyn , en op donderdag avond een afspraak met MvM en die doen ook een test. Maar misschien test ik zelf voor die tijd nog wel even met een andere.
Helaas ben ik niet meer aan de test van moeders voor moeders toegekomen. dat de testen niet donkerder werden, kan dat met de miskraam te maken hebben? woensdag 18 februari was de baby nog in orde . donderdag was het mis.
wat erg meid! Maar lijkt me niet dat het met de test te maken had als woensdag nog alles goed was, anders had het denk ik toen al fout gezeten. Goh zeg, hier schrik ik echt van meid! Pff.. Ik leef echt met je mee. Heel veel sterkte toegewenst, en een hele dikke knuffel van mij
Hey meid Als je hcg niet iedere 2-3 dagen verdubbelt, maar veel minder snel stijgt dan kan dit duiden op een bbz of een aankomende miskraam, maar dat hoeft niet bij iedereen, ligt er maar net aan hoeveel hij stijgt in 2-3 dagen. Liefs daantje