Joehoe.. hallo! Ik ben deze maand eens begonnen met ovutesten. Ik weet ff niet op welke dag ik een piek kreeg (heb nu geen zin om op te staan hahaha) Ik geloof op dag 16 van mijn 30 dagen, maar vanaf dat mijn piek begon test ik al 3 dagen positief. Heb ik zo onderhand wel mijn ei gehad? Moet je uitgaan vanaf de eertse positieve ovutest? Groetjes Cynthia
hoi hoi, Wat een lange piek heb jij zeg....Ik zou vanaf de 1e posi test klussen en dan dagelijks tot de test weer nega is. Dan weet je zeker dat je um niet gemist hebt. Suc6
Nou ik heb vandaag niet meer getest. We werden pas om 12.15 uur wakker, en moesten toen haasten voor de carnavals optocht. Maar toch vreemd ja.... nog 11 dagen en dan kan ik weer testen. Ik ben benieuwd! Groetjes Cynthia
Afgelopen maand heb ik ook getest met Predictor-ovutesten en mijn ervaringen zijn niet best. Ik had de 1 keer een negatieve test. Dag later positief en ja hoor, een week later weer een positieve ovu-test. Slecht spul...
Misschien moet ik toch maar eens die matcare via internet bestellen of sensitest. Is nog goed koper ook... ik ben deze rond bijna 40,- kwijt aan die testen.... Maarrrr... ik weet nu wel dat mijn cyclus wél goed gelijk loopt met de banner. Groetjes Cynthia
ik raad zeker de testen van sensitest aan en met mij heel veel andere meiden van dit forum. Vind het hele duidelijke testen
maar dit is dan een paar dagen voor NOD, dan kan een ovulatietest inderdaad positief kleuren bij een zwangerschap.. maar cynthje heeft 3 positieve testen in het midden van haar cyclus, vlak voor/tijdens en na haar eisprong..dus dan kan het geen zwangerschap zijn..
hahaha... nee, was het maar zo! Ikke mag nog fijn 9 dagen wachten Ook voel ik natuurlijk weer vanalles zoals de laatste 3 maanden.... steken in mijn tepels... dan weer links , dan weer rechts.... enz enz.... Pfffff.... Gelukkig de komende dagen veel werken dus dan vliegt de tijd... 9 dagen, dat is nét iets langer dan een week Goh... toch wel weer binnenkort! Groetjes Cynthia