zwangerschapstest babyboomshop blijft licht positief :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mosie, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik maak me nogal zorgen.
    Mijn zwangerschapstesten van babyboomshop worden maar niet donkerder. Ik ben nu al een week verder en het streepje blijft even licht.
    Daarnaast gaf mijn clearblue met indicator aan dat ik 1-2 weken was, maar volgens mijn berekeningen (ruim gerekend) had dat 2-3 weken moeten zijn. Ik ben nu heel bang dat het net als vorig jaar misgaat en ik weer een vroege miskraam krijg... Heeft iemand hier ervaringen mee?

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heej meis.. die van mij gaf ook met 4,2 wk 1-2 wk aan.. niet te druk maken he.. das niet heel betrouwbaar.. tis niet voor niets een indicatie...

zolang je geen krampen hebt en geen bloed verliest is t goed...nu weet ik dat je al wat bruin bent verloren.. toch?

en ik snap je zorgen heeeeeeeeeeeeeel goed... ik zou me net zo zorgen maken hoor.. zeker ook na mijn mk in november..maar probeer een klein beetje vertrouwen te hebben..

en die babyboomtesten blijven volgens mij wel vaker heel licht.. dat heb ik meer gelezen.. hoop dat er meiden zijn die dit ook gaan bevestigen zodat t je wat geruststeld..

dikke knuff

3. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Dank je voor je antwoord. Ik heb inderdaad een paar dagen bruinverlies gehad. Dit begon vorige week maandagavond en stopte donderdagavond met het meeste verlies op dinsdag. Ik heb die donderdagmiddag licht positief getest met kruidvat en de zaterdag erop was de streep duidelijker.
    Ik maak mezelf helemaal gek met die testen, maar ik vertrouw het gewoon niet :( Pff dan ben je zwanger en nog kan ik niet blij zijn...

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid
    Als je het echt niet vertrouwt haal je nog een kv test, die werd wel donkerder in je album te zien. Maar zolang je geen erge krampen hebt of helderrrood bloedverlies zou ik me niet druk maken
    Vooral niet om de cb digi. Je zegt zelf " ruim gemeten 2-3" die test kan natuurlijk niet denken en is 92% nauwkeurig, geen 100%
    En 1-2 of 2-3 scheelt bij 2 daagjes meer (misschien want je had ruim gemeten dus wie weet ben je minder ver) niks.

Liefs daantje

5. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Die heb ik nog liggen en wil ik morgenvroeg nog even doen. Als ie morgen lichter is dan afgelopen zaterdag dan ben ik bang dat het mis gaat.

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    als je na t bruinverlies nog een donkerder wordende test hebt gehad dan zal t wel goed iztten denk ik..

bij mij werden na t bruinverlies de testen al lichter in november.. en 2 dgn later was t mis.. een dag erna teste ik al negatief....

ik heb goede hoop meid...

dikke knuff

7. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    dank je bruisje. Ik hoop dat je gelijk hebt!

8. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Nou ik heb vanochtend mijn laatste kruidvat testje gedaan en die is wel weer wat donkerder dan vorige week zaterdag. Hij is nog niet zo donker als de controlestreep, maar heel veel scheelt het niet. Ik ben dus alweer wat meer gerustgesteld.
    Zal er vanmiddag wel even een foto van plaatsen, want ben nu op mijn werk en vanochtend was het nog veel te donker.
    Woensdag doe ik nog de digitale met indicator om te kijken of ie nu wel gestegen is naar 2-3
    Bedankt voor jullie steun en begrip, want voel me een grote zeur..

Deel Deze Pagina