Hallo meiden, welke ovulatietesten van zwanger en kids gebruiken jullie? De dipstick? De cassette? Of de midstream? En ik zie vaak alleen de teststrips mooi in een rijtje onder elkaar geplakt. Halen jullie die uit te test om ze onder elkaar te plakken of zijn dit de dipsticks? Wil de volgende ronde gaan werken met ovulatietesten omdat ik het idee heb dat ik mijn eisprong mis. Bedankt alvast! Liefs
Ik heb de dipsticks van zwanger&kids! Vind ze prima werken! Had vandaag de knaller! Wist ook niet wanneer ik mijn eisprong had, vandaar dat ik ze nu gebruik! Zit nu al op cd18, dus een vrij late eisprong met een cylus van 28 dagen! Succes!
Dank je wel liefkleintje! Dat wordt klussen!! Iemand nog meer ervaring met ovulatietesten van zwanger en kids?
Ik heb de dipstick van zwanger en kids gebruikt. Vond ze goed werken hoor. En ben ook die ronde zwanger geworden. Ik had op dag 16 een knaltest. Dus op dag 17 als het goed is mijn eisprong gehad.
Ik had dit keer op dag 18 s'ochtends een posi test! We hebben geklust op dag 16, 17 en 18! Wilde graag nog even doorklussen, maar heb zulke vreselijke buik- en rugpijn dat dat niet meer ging Zou het genoeg zijn?? Ik hoop het zo!! Enne, Noa....gefeliciteerd!!!!
elke keer als wij dagen achter elkaar kluste werden wij niet zwanger nou hebben wij echt gewacht tot de ovulatie test postief was en daardoor zaten er 3 dagen tussen en kijk mijn banner als je elke dag klust heeft het zaad niet genoeg tijd om aan te sterken . om de dag moet genoeg zijn . tevens moet je ovulatie testen niet s ochtends doen .... vanwegens meer hormone in je urine
@fietje86 ik heb deze ronde ook ovulatie testen gebruikt dipstick van zwanger en kids en kijk mijn banner
Dit is de eerste maand dat we het elke dag gedaan hebben! Vorige maanden ook netjes om de dag....ook zonder resultaat! Ik doe de ovu testen meestal om 10u en om 18u! Dit is prima volgens de bijsluiter Tussen 10u en 20u, dus niet met ochtendurine en dat doe ik dus ook niet....
Deze maand ook voor het eerst Zw&kids dipsticks gehad en ze zijn prima. Beter dan de vorige die ik had van babyboom (123ovulatietest). Deze van Zw&kids zijn duidelijker. Succes met proberen en zwanger raken
ik heb de midstreams gehad en de dipsticks van zwanger en kids maar doe mij de dipsticks maar hoor... net zo handig.. Ik moet ze wel wat langer in m'n urine houden anders lopen ze niet goed door maar voor de rest doen ze hun werk goed... Heb op een gegeven moment de midstreams uit elkaar gehaald omdat t streepje best ver naar onder staat en toen kon ik het niet goed zien.. dipsticks voor mij dus
Wij hebben toen op dag 15 en dag 16 geklust. En dus dag 16 posi ovu test. Dus je hebt op goede dagen geklust zou ik zeggen.