ben zo bang en onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door machoangel, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    hey hey allemaal,

Even hier een kort berichtje.

Afgelopen woensdag laat in de middag kreeg ik wat steken/krampen in mn buik en flink wat bloedverlies erbij. Heb toen de VK gebeld en de situatie uitgelegd, ze wilde me nog niet gelijk doorzenden voor een echo maar even afwachten vrijdag moest ik weer contact met haar opnemen.
    Nou ik heb vrijdag keurig contact opgenomen met de VK het bloedverlies was inmiddels van helderrood dat donkerbruin gegaan.
    Vrijdagochtend een echo gehad, de eerste dame die de echo deed gaf toch wel aan dat het een en ander haar niet zinde en bij nader onderzoek ook inwendig zagen we toch een vruchtje zitten en het 'knipperlichtje' om die reden heeft ze er toen iemand anders bijgeroepen die ontzettend veel ervaring heeft en die heeft gekeken en deze gaf heel snel en heel duidelijk aan dat alles er perfect uitzag, keurig netjes en ze feliciteerde me. Aan de hand van de echo kwamen hun uit op net 6 weken.
    Nou verder alles goed gegaan verder.
    Vanochtend niets aan de hand heb even de hondjes uitgelaten en verder eigenlijk niets gedaan ik breng een bezoekje aan de toilet en hup weeer bloedverlies toch redelijk helder :(

Ik weet het niet meer, zijn er mensen die dit ook hebben gehad?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged meid datklinkt niet goed. Ik heb ook 4x helder bloedverlies gehad (met afvegen) maar dat was van week 9 -12.
    Gelukkif zgen we met 7 en 9 weken een knipperend hartje...en is alles goed gegaan. Maar ik zou het toch goed in de gaten houden.
    Zoalng het bij wat bloed met afvegen blijft en je niet stolsels en enorme buikkrampen hebt, lijkt het me dat het goed gaat (dat ze mijn gyn tenminste)

3. sweetcaroline19

31 okt 2008
    5
    0
    0
    stucadoor
    den haag

ik wat je heb ge hat
    je heb voor www en dat is normaal in de eersten weeken \
    dan heb het gevoel dat je ongesteld moet woorden
    en je gaat dood van de krampen
    en je krijgt het heel warm
    en het kan zelf nog zo zijn dat je er bij gaat over geven

maar het hoeft niet te zijn dat je het gevoel heb dat je ongesteld moet woorden

het kan ook zo zijn dat je het gevoel heb dat je moet poepen

maar ik heb het ook gehat dus weet waar je het over heb
    nou hoop dat je genoeg info heb kunen geven
    en hoop dat je er wat mee kan
    groetjes caroline

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Misschien even een geruststelling... Ik heb bij 4,5 weken een hele erge bloeding gehad met verschrikkelijke krampen. Het begon met krampen en die waren zo erg dat ik zelfs niet meer verder kon rijden in de auto. Toen ik thuis kwam stond ik te praten met mijn man over hoeveel pijn het deed en voelde ik het helemaal nat worden tussen mijn benen. Ik had een roze pyjamabroek aangedaan toen ik thuis kwam en zag deze helemaal rood worden. Ik ben toen op het toilet gaan zitten en ook daar bloede ik heel erg door. Ik heb toen een vriend van me gebeld die arts is en hij dacht direct aan een miskraam, wat ik ook al dacht. De volgende dag naar de HA gegaan en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of alles schoon was. Met andere woorden, het was een miskraam en als ik een volgende poging wilde wagen dan moest alles schoon zijn. Bij de echo zagen we dat ik een aantal flinke cystes had en pas later bij die inwendige echo gingen we naar mijn baarmoeder kijken. ervan uit gaande dat alles schoon was keken we hier later pas naar omdat de cystes best groot waren. Toen we daarnaar gingen kijken zagen we ineens een vruchtje zitten! Stom verbaast lag ik daar te staren naar het scherm. Omdat er nog geen hartje te zien was moest ik 2 weken later terug komen. 2 helse weken natuurlijk maar 2 weken later zagen we een prachtig hartje! Einde van het verhaal is dat ik nu bijna 38 weken zwanger ben van een meisje...

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is maar misschien is het een geruststelling om te weten dat iemand anders die ook heeft meegemaakt! Bij mij was het trouwens waarschijnlijk een tweeling of een cyste...

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Heb het ook diverse keren gehad. Nij 5 weken en 9 weken. Je ziet het, ben nu 14 weken zwanger. Bij mij was er wel oud bloed te zien in de baarmoeder, maar waarvan dat is geweest is niet helemaal duidelijk. Vanmorgen weer bij gyn. geweest, ben nu 14 weken en nog wat en alles is goed!
    Ook tijdens mijn vorige zwangerschap tot 2 maal toe ook in het begin bloedverlies gehad en mijn dochter is nu 2.
    Moed houden dus, hoop dat alles goed is en blijf in je lijf vertrouwen.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is niet leuk voor je meid! Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen met je vk. Om zoiets mag je altijd bellen.

Ik hoop dat het goedkomt

Sterkte!

7. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb deze zwangerschap 3x bloedverlies gehad ,,en alles was toch goed,,het is heel moeilijk om gerust te worden ,en dat lukte mij ook niet echt,maar jah het is gewoon afwachten en hopen ,,ik hoop met je mee hoor succes

8. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    als je ongerust bent moet je gewoon bellen daar zijn ze voor zolang je geen krampen krijgt en stolsels verliest is er niks aan de hand, sterkte

9. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    Moet morgen weer voor een echo, vandaag weer bloedingen gehad :cry:

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik hoop dat je morgen weer gerustgesteld wordt..

11. ipad

ipad Niet meer actief

ja, ik hoop het voor je meid....

ik zit in het zelfde schuitje...heb sinds 3 dagen bruinige slijmpjes en vandaag zelfs rood....

voel krampen....heb om 1 of andere reden toch getest....en blijk zwanger te zijn....of geweest?

ik weet het ook niet...moet afwachten en over 2 weken naar de gyn....

succes

Deel Deze Pagina