Nog steeds een hele vage lijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miss2015, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2/3 dagen terug ook al een topic geopend met een foto van de test die ik had genomen.. Vanochtend heb ik weer getest en de vage lijntje is zichtbaar, het was zichtbaar binnen 1 min... Het is nog steeds nie donkerder geworden...

Ik had eergister hele erge krampen/pijn gehad die waren te vergelijken met de pijn die ik tijdens mijn miskraam had ervaren.. Het hield 15/20 min aan.. Ik had toen geen bloeding maar later in de middag begon het met eeb beetje roze spotting tijdens toiletbezoek.. Het was de hele dag door wat met de tijd wat meer werd of tussendoor stopte maar dat was alleen maar bij afvegen...

Nou gister werd de bloeding wat meer, nu zag ik ook een beetje op mijn maandverband.. En toen ik ging plassen zag ik 2/3 (niet zo grote) stolsels eruit komen.. Ik heb verder geen pijn maar wel branderig gevoel in mijn onderbuik die ik gewoon heb aangehouden

Nou.. Heb ik misschien een vroege miskraam gehad?? Ik heb namelijk nie getest tot ik 5 dagen overtijd was en zoals ik al eerder zei, ik zag een hele vage lijntje.. En die is er nog steeds... Ik zal een foto plaatsen

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik verlies geen helder bloed maar het is echt donker rood.. Maar dat zegt niks want als er een beetje uit zou komen dan lijkt het natuurlijk licht... Maar eerlijk gezegd heb ik tot nu toe niet echte hevige bloeding gehad, die ik normaal tijdens mijn menstruatie krijg...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      42
  3. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Deze cb testen geven wel vakere vage lijnen, die vals blijken te zijn. Vorige week zijn er nog twee topics over geweest, waaruit bleek dat ze vals waren. Om het zeker te weten of er iets aan de gang is, zou ik even een ander merk proberen.

4. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga straks naar de huisarts, eerder heb ik al een miskraam gehad en deze keer wil ik gewoon voor de zekerheid weten wat er gaande is

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Vervelend dat je nog steeds last hebt.

Zoals in je vorige topics ook al aangegeven is een miskraam zeker met deze termijn niet echt te onderscheiden van een iets hevigere menstruatie. In jouw geval heb je geen positieve zwangerschapstesten dus een miskraam die deze klachten veroorzaakt lijkt mij ook niet echt logisch.

Ik hoop dat de arts je kan helpen maar vooralsnog denk ik dat je het hele zwanger zijn even los moet zien van de klachten die je nu hebt.

6. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom, ik wil gewoon weten wat de oorzaak was, misschien is er helemaal niks aan de hand maar laten checken geeft je natuurlijk zekerheid

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik had ook een vaag streepje op deze test maar was helaas niet zwanger.

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind deze ook wat minder van clearblue, die bredere zijn wel meer te vertrouwen.. Nou goed ik zal jullie laten weten wat de uitkomst is bij de dokter👍🏻

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Hoe is het gegaan bij de huisarts? Heb je al wat meer duidelijkheid?

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind dat echt rottesten! Ik zou echt de kruidvat 2v5 willen adviseren. Verder denk ik dat je een mislukte innesteling hebt gehad of iets dergelijks. Veel succes in de volgende ronde.

Deel Deze Pagina