Geen idee of deze informatie ook maar iets toevoegt maar wie weet heeft iemand er iets aan... Ik heb hier vaak de 'discussie' voorbij zien komen over zwangerschapstesten later in de zwangerschap. Ik dacht ik neem de proef op de som en kijk eens hoe een zwangerschapstest uitpakt bij een termijn van 21 weken zwangerschap..... nou nog steeds aardig positief volgens mij. Dus we kunnen wel stellen dat je ook later in de zwangerschap nog steeds positief zal testen.
Ik vond het eerlijk gezegd zelfs een beetje spannend. Zo'n zwangerschapstestje brengt toch altijd wat spanning met zich mee, terwijl ik toch echt 1000% zeker weet dat ik zwanger ben hahahaha
Je test inderdaad de gehele zwangerschap positief. HCG verdwijnt niet ofzo. Het stijgt gewoon op een gegeven moment niet meer. Het blijft wel in dermate hoeveelheid aanwezig dat je gewoon positief blijft testen.
Wat grappig! Ik had altijd zo'n gezonde spanning bij het testen (die mis ik wel eens) de teleurstelling natuurlijk niet
Haha geweldig, ik vroeg me van de week ook af hoe een test er nu uit zou zien! Het streepje stond er ook direct zeker?