Lieve Trees, Wat een prachtige gedichtje heb je onder je berichten staan! Krijg er tranen van in mijn ogen... Heb het gekopieerd (om te bewaren). Het doet me ook denken aan al mijn vlindertjes en hoe de buitenwereld hiertegenover staat.... Vergeten doe je nooit, de pijn wordt wat minder maar gaat nooit helemaal weg... Gelukkig maar want zo zullen wij onze vlindertjes nooit vergeten! Liefs en sterkte.
Olyfje.. kan heel goed hoor.. dag 10 jei en 5 dgn later innesteling.. ik heb ook bij alle 3 de kids.. (berekend door vk) 5 dgn na eisprong (die voel ik altijd) een innesteling gehad.. bij de laatste denk ik m zelfs gevoeld te hebben.. toen had ik 5 dgn na ei weer die steken..toen dacht ik.. dit ga ik in de gaten houden zou wel s raak kunnen zijn.. en ja hoor.. ik was hartstikke zwanger.. ik hoop oop een pracht echo voor je.. Hele dikke knuffel...
Lieve meiden, Ben zo gelukkig! Ja jullie mogen me zeker feliciteren! Ben nu ECHT een trotse mama in spe hihi.. Heb het hartje gehoord (en gezien) van mijn kleine grote wondertje en heb hem/ haar gezien! Wat een wonder is het om te zien, dat zoiets prachtigs in je buik groeit, echt zo wonderlijk! Was afgelopen donderdag 7 weken en 1 dagje zwanger. Ben uitgerekend op 30 september. (klopt wel ongeveer met mijn eerdere berekeningen, ik kam op 3 oktober uit...) Er is nog maar 3 procent kans dat er iets mis kan gaan, dus mijn hoop is flink gestegen... Moet 10 maart weer terugkomen bij de gyneaucoloog omdat ze ivm de MK nog niet zeker weten of ik bij hen onder behandeling blijf of bij VK. Kunnen jullie me hierin adviseren? Ik heb namelijk ook vele berichten gelezen van meiden die allang onder behandeling staan van de VK, ik dus nog niet! Zou ik dan toch ook VK in moeten schakelen? Ben twijfelende om het ziekenhuis te bellen hierover... Wat vinden jullie? Ben zo mega blij! Ben nu pas weer online omdat ik echt de laatste paar dagen zo verschrikkelijk moe ben geweest,.. En ik krijg steeds meer last van hoofdpijn,.. Maar jah dat heb ik met liefde over voor mij grote wondertje! Dank je wel voor jullie reacties! Liefs trotse mama in spe.
Van harte gefeliciteerd meid ben echt superblij voor je! als jij bij de gyn mag blijven hoef je geen vk te bellen lijkt mij, maar als de gyn geen medische reden ziet om jou te begeleiden met de zwangerschap dan stuurt hij jou vanzelf wel door naar de VK lijkt me? liefs Daantje
Ja ik geloof het ook dat de zuster dat zei maar was nog zo in de wolken van de echo..hihi Was zo onder de indruk van het geluid van het hartje en dat ik mijn wondertje op de echo kon zien! Echt zo wonderlijk... Ik ga van de week wel bellen en dan leg ik t uit, want volgens mij zei ze dat ook maar ga toch even voor de zekerheid navragen. Ik neem aan dat ze (Gyneaucologen, degene die echo afneemt, VK etc..) dit wel vaker meemaken met de mama's in spe hihi... Liefs.
Hihi zogelukkig, Dank je wel! Uhmmmzz ben niet zo goed daarin en zou niet weten hoe ik de banner zou moeten maken.. Vroeg me altijd al af hoe jullie dat doen? Hahaha errug heh.. liefs.
hey meiss helemaal links boven op deze pagina staat ; zwanger banners daar kan je een mooie banner maken , maar ook hier bijv http://tickers.baby-gaga.com/pregnancy.php liefs Daantje
Lieve meiden, Tis me gelukt hahaha, t was even wat werk maar heb een banner! Echt leuk om die onder je berichten te zien! En uiteindelijk was het zo makkelijk (achteraf gezien..), hihi.. Fijne avond nog! Liefs en knuffel van (een) mammie in spe (wat klinkt dat toch heerlijk!)
Super wat fijn voor je! Van harte gefeliciteerd en lekker genieten van dat grote wonder in je buik, wat nog zo klein is