Hoi allemaal, Zi een beetje te twijfelen of het mogelijk is dat ik zwanger ben... Ik heb afgelopen vrijdag sex gehad, condoom is afgegleden en zat nog in mijn vagina nadat man is gekomen... Ik zat 2 weken voordat ik ongesteld zou worden, rond mijn eisprong dus.. Nu voelde ik mij zaterdag onwijs moe en grieperig, ik was vanaf zondag elke ochtend misselijk, had zondag onwijs kramperig gevoel in onderbuik, dit heeft aangehouden tot de volgende dag (maandag). Verder voel ik mij anders.. Is het mogelijk dat je zo snel merkt dat je zwanger bent? Ben nu nog steeds in vlagen misselijk, moe, meer plassen, veel dorst, gevoelige tepels ,veel afscheiding ineens wat ik nooit heb enz. Zit zo aan mijzelf te twijfelen, wanneer is eerste test mogelijk? Graag ervaringen of meningen! P.s het is zeer gewild alleen was nog niet gepland, eigenlijk pas volgend jaar ivm bruiloft...
Mogelijk is het natuurlijk wel, maar ik denk niet dat je zo snel al iets kunt voelen, het eitje heeft zich dan nog niet eens genesteld.. Over 2 weken kun je pas testen.. Dus.. Vanaf de dag de je ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent.
Het rare is ook dat ik nooit krampen heb ik onderbuik, zelfs niet als ik ongesteld moet worden. Mede hierdoor ben ik op dit moment zo onzeker! En dit naast alle symptomen... pff wat duurt wachten lang dan zeg voordat je kan testen!
ik denk niet dat het symptomen zijn, daar is het veel te vroeg voor. De krampen en andere dingen kunnen van je eisprong komen. Je zult moeten afwachten en ja, dat duurt lang. jammer dat je het niet gelijk kunt weten
Je kan inderdaad pas over 2 weken testen. De buikgriep heerst op het moment heel erg. Ik had ook ontzettende last van steken, dorst etc. Wellicht heb jij hem ook te pakken. Iniedergeval alvast succes voor over 2 weken. Elvira
Inmiddels 2 weken verder, nog steeds niet ongesteld. Heb pijnlijke borsten. Ook met vlagen misselijk. Is het ergst smorgens maar kan ook gerust midden in de nacht ervan wakker worden. Ben ook nog erg moe en voel me nog steeds 'anders'. Over een week ga ik er weer een test tegenaan gooien. Zou het dan toch...?
Ik ga van de week een test kopen.. Kan het me gewoon niet voorstellen dat het na 1 ongelukje direct raak zou zijn. Maar van de week zal ik posten als ik meer weet. Moet eerlijk zeggen dat ik me er steeeds meer op verheug!
tja en dat is nou heel naief! want het kan heel goed. Zeker als het precies allemaal goed valt. Blij te lezen dat je er wel zin in krijgt hahaha
Durf nog niet echt te gaan hopen zeg maar, ben bang dat het tegenvalt als de test negatief is! Me lichaam heeft me wel eens eerder onwijs voor de gek gehouden. Maar nu lijkt zo ontiegelijk veel op zwangerschap! Ga van de week dus weer test doen en laat resultaat wel horen!
Hier nog iemand die in grote onzekerheid verkeerd! : Ik zal even mijn verhaal vertellen. Ik zeg er maar vast bij dat ik de pil slik en zwanger worden niet in de planning zit. Normaal word ik als ik op donderdag mijn laatste pil slik ALTIJD op zondagavond of uiterlijk maandagochtend ongesteld. Nooit eerder. Nu is het zo dat ik afgelopen donderdag mijn laatste pil heb geslikt. Vandaag (de 20e) zou ik ongesteld moeten worden, maar ik heb al vanaf afgelopen woensdag licht bloedverlies. Het is maar heel weinig, maar wel continu en voornamelijk donderbruin (lijkt oud bloed). Heel ander bloed dan mijn normale ongesteldheidsbloed. Ik heb bovendien nog nooit eerder gebloed dan op de dag dat ik ongesteld moet worden? En dit juist nu ik anderhalve week geleden (woensdag de 9e) onbeschermd gevreeën heb met mijn vriend en ik de vrijdag daarna de pil ben vergeten. Heb net mijn temperatuur gemeten en dat was 37,6 graden. Dit lijkt me best veel, maar thain again... ik meet mijn temperatuur nooit dus weet niet of ik dit altijd heb. Ik heb ook het idee dat ik pijnlijke borsten heb, maar ja dat kan ook psychologisch zijn omdat ik me nu zo druk maak en misschien dus wel spoken zie... Ik heb al van alles gelezen over symptonen, maar zie overal tegenstrijdige informatie dus ik weet echt niet wat ik er van moet denken, maar maak me wel erg druk! Wat denken jullie?
Hallo Lotus, Je moet er wel rekening mee houden dat je zwanger kunt zijn als je onveilig hebt gevreeen en de pil vergeten bent... Hoeveel was je te laat met het slikken van de pil? Als je alleen bruinverlies hebt ben je niet ongesteld, je menstruatie is pas wanneer je helder rood bloed verliest. Als je de 9e onveilig gevreeen hebt, zou ik morgen even een testje halen. Dan is het de 21e dus ben je al 12 dagen verder. Dus kun je testen. Uit je berichtje maak ik op dat je je zorgen maakt. Temperaturen e.d. heeft op de manier zoals je het nu doet geen enkele zin, je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Ik zou dus morgen echt even testen, dan heb je zekerheid en dat geeft al weer een stuk rust. Succes meid!
Nou lotus, jij hebt de pil nog gebruikt. Die gebruik ik al 3 jaar niet meer Haal morgenochtend voor mijn werk een testje!
Ga morgen sowieso een testje halen... Of ik hem ook durf te doen weet ik nog niet. Natjes... ben benieuwd wat er uit jouw test komt. Ga je hem ook meteen doen? Ik was trouwens een hele dag te laat met de pil. Kwam er pas de volgende dag achter dat die van vrijdag er ook nog in zat. Tjaaa, het kan dus zomaar.... Weet ook niet wat ik nou moet denken als ik morgen wel ongesteld wordt, want dat kan ook komen juist doordat ik de pil slik. Wat een gedoe.
De kans is heel erg klein Lotus! Er zijn onderzoeken gepubliceerd in Nederland en in Europa die zeggen dat het vergeten van één pil geen kwaad kan (mits een aantal regeltjes maar die zijn niet van toepassing bij jou nu). Je kan best altijd je bijsluiter volgen, maar als het je kan geruststellen: de kans dat je zwanger bent is dus wel héél erg klein! Je menstruatie kan best uitgesteld zijn door stress, spanning, en door vele andere redenen. Je kan minimaal 14 dagen na het 'onveilige' contact een testje doen, als je dan nog niet ongi bent kun je best eens testen. Maar de kans is heel erg klein!