Zwangerschapstest bij miskraam. Wanneer loopt die af?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Porkie, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Op 6,1 weken zwangerschap heb ik een bloeding gehad. Nu bloed ik nog steeds behoorlijk. Nu heb ik een testje gedaan om te kijken ofdie al lichter geworden was maar nog steeds een knaller.

Hoe lang duurt het eer de testen weer lichter worden bij een miskraam rond deze tijd?

Bedankt

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dat is heel verschillend. Weet je zeker dat het een miskraam is?

Sterkte iig!

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Nee maar aan de hoeveelheid bloed ga ik er wel vanuit. Heb ook menstruatie krampen dus.

4. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik mag 17 dec pas voor een echo. Maar ik vind dat wel erg lang om in onzekerheid te zitten. Daarom dacht ik ik doe een paar keer eeb testje om te kijken of hij al afloopt dab weet ik dat ik nimmer moet hopen. Maar ondanks de drie dagen bloeding. Knalt hij nog steeds ik dacht omdat ik nog niet zo heel ver ben loopt hij mss snel af. Dus zoek ik wat naar ervaring van andere

5. xeva

xeva Actief lid

30 aug 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom bel je niet even een verloskundige?
    Als het wel een miskraam is en je bloedt al 3 dagen is het wel fijn als iemand even kijkt hoe of wat lijkt me..

Ik denk dat het testen niet veel zin heeft omdat het hcg nog best een tijd in je urine blijft.

Er zijn ook vrouwen die rond deze periode bloeden en waarbij er niks aan de hand is. Dus ik zou even een vk bellen om te vragen. En niet tot 17 dec wachten tot de echo!
    Heel veel sterkte met alles!

6. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Hoi Porkie,

Ik ben veel minder ver dan jij (4,5, als ik nu geen miskraam heb tenminste) en heb ook bloedingen en krampen. Omdat het een beetje anders is dan bij mijn vorige twee vroege mk, ben ik informatie op gaan zoeken. Kijk eens hiernaar, het gaat over bloedverlies en hematomen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/602379-bloed-zeurende-pijn-onderrug-9-5-wk-zwanger.html

Dat zou misschien ook bij jou het geval kunnen zijn?
    Ik weet er verder zelf niks van, het kan goed gaan en fout gaan lees ik overal....

Sterkte met de onzekerheid!! Hopelijk geen mk!

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik woon in belgie en ik heb naar de gyn gebeld. Heb daar de vk aan de telefoon gehad. Ze zei me dat het twee kanten op kon gaan en ik moet afwachten en gewoon naar mijn afspraak van 17 dec komen die al gepland stond. Ze zei dag als ze nu zouden kijken dit nog geen zekerheid gaf. Ja dan ben je uitgepraat zeker...

8. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar dat je gewoon moet afwachten!

Dat werd tegen mij met 7 weken ook gezegd, dat ze misschien konden zien dat fout zat, maar dat als de echo op dat moment goed was, dat nog geen zekerheid gaf. Ik mocht toen wel kiezen en ben ook voor een echo gegaan waaruit bleek dat het daadwerkelijk foute boel was, maar toen had ik in ieder geval duidelijkheid.

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Op 6.1 kunnen zeker al iets zien zou morgen gewoon via spoed gaan. Had ij toen ook gedaan met mijn bloeding (Was wel een bbz maar dat eisten we op moment van bloeding niet) ben ook uit België btw succes en sterkte

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik zeg ook eis gewoon een echo. een vriendin van mij heeft ook een mk gehad vorige week en haar testen lopen ook nog op, zij heeft wel een echo gekregen (ook bij 6+3) en daar zagen ze dat ze bijna schoon was, dus het is wel degelijk nuttig een echo te krijgen.

succes en sterkte iig

11. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid, ik ben ook uit België :)
    ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad op 8 weken (vruchtje was 6 weken) en dat ging bij mij gepaard met liters bloed en verschrikkelijke weeën. 2 keer moeten opwekken ook om restweefsels eruit te krijgen. Je zou dan veel stolsels, een vruchtje en een placenta moeten verliezen. De placenta was bij mij ongvr zo'n 4 op 2 cm.
    Het kan evengoed ook een hematoom zijn, dat is een bloeduitstorting (bloedstolsel) dat zich in de baarmoeder bevindt tijdens de zwangerschap. Dit kan ook hevige bloedingen veroorzaken. Ik zou zeker veel rusten nu want ik heb gesproken met iemand die dit had en die moest veel bedrust nemen.
    Ik duim voor je dat je wat beter nieuws mag krijgen als ik. Sterkte en veel succes op je echo!
    liefs

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat vervelend dat ze je laten wachten. :( Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik wil je wel sterkte wensen en duim voor je.

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Heel veel sterkte meid . Helaas zit ik in het zelfde schuitje dus kan je geen antwoord geven

14. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi
    Dames bedankt voor de steun, gisteren avond ben ik het vruchtje verloren en idd het was ook bij mij ongeveer 2 op 4cm en vandaag ook de test ineens heel wat lichter.

Het was en rare ervaring maar ja we willen toch zo snel mogelijk weer herbeginnen al weet ik niet goed hoe dit aan te pakken.

Hoe weet ik nu wnr ik ongeveer vruchtbaar ga zijn enzo...
    Iemand ervaring?

15. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Op de eerste plaats sterkte...

Daarnaast ik heb zelf enige tijd geleden een mk gehad met 10+4 weken en ik was vrij snel weer in mijn normale cyclus. Maar dat is verschillend. Nu wachten tot het bloeden stopt en dan of met ovulatie testen of een "normale" menstruatie afwachten...

Ik hoop voor je dat je lichaam snel herstelt. Ik had 4 weken na de mk nog licht positieve testen, het duurde echt even voordat de hcg uit mijn lichaam was...

Een vriendin van mij, daarbij bleef restweefsel zitten en die moest na 2 maanden na haar mk (ook met 10 weken) alsnog gecuretteerd worden, hierna liepen haar testen pas af en werd haar cyclus weer normaal...

Succes ;) Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn...

16. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hey deebjz

ik vraag me af zolang er hcg in je lichaam zit gaat er toch geen eisprong komen wel?

Groetjes

17. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Oh meid sterkte!

Zolang je hcg hebt in je lichaam heb je idd geen eisprong.

Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat!

18. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid,

Alvast veel sterkte! Het is niet gemakkelijk.
    Het is trouwens niet waar dat je dan geen eisprong hebt hoor, ik heb iemand gesproken die nog 2 maanden na haar miskraam hcg had in haar lichaam en toch had ze 2 keer een eisprong. Met ovulatietesten haar piek gevonden en is (ondanks het hcg in het bloed) toch terug zwanger geraakt. Je moet echter wel eerst stoppen met bloeden. Zolang je baarmoeder niet genezen is, krijg je geen eisprong.
    Sterkte en veel succes bij de volgende poging.
    Liefs

19. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het hangt ook wel af van persoon tot persoon. Niet iedere vrouw heeft elke maand een eisprong, het kan dus ook zijn dat je volgende eisprong een tijdje op zich laat wachten, zeker na een miskraam. Maar sommige vrouwen zijn snel genezen en krijgen toch weer een ei, ondanks het hcg in het bloed.

20. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hi,

Het wisselt per vrouw idd. Het heeft bij bij 2mnd geduurd voor hcg weer goed laag was. Ik wist overigens niet dat ik zwanger was, ik was iets van 4 dgn overtijd (wellicht toch langer), zit in de mmm en mijn eitjes groeiden maar niet. Achteraf was mijn menstruatie een miskraam.
    In elk geval, voor die korte tijd zwanger zijn, duurde het erg lang en regelmatig bloedverlies gehad. Wel vrij snel na laatste meting hcg (via bloed) eisprong gehad.

Hopelijk herstelt je lichaam snel!! En veel sterkte natuurlijk:(

Deel Deze Pagina