Ik heb zwangerschapstest van Matcare maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Binnen hoeveel tijd moet je hem eigenlijk aflezen? Er staat op de website dat het resultaat binnen 3 minuten afgelezen KAN worden, maar na hoeveel minuten kun je hem zeg maar niet meer aflezen? Misschien is de vraag zo duidelijk
Na 3 minuten een heel licht streepje. Echt heel licht. Een paar minuten erna (maar wel binnen de 10 minuten) werd ie wat donkerder.
bine 10 min geld de uit slag nog maar volgens mijn word dat streepje alleen van kleur als je hcg in je urine heb kan best zijn ik er naast zit hoor hij kleurt niet als je niks heb dus miss over paar dagen weer testen
[Ik zou ook een nieuwe test halen en het nog een keer proberen of tot morgen wachten en dan met ochtendurine doen, schijnt toch beter te zijn! Succes
Misschien als je morgen met ochtendurine nog eens een testje doet, dan heb je een beter beeld, spannend hoor! Ik zal voor je duimen!
Deze test had ik gisteren al gedaan. Dus ik ga morgenochtend maar weer proberen! Bedankt voor de reacties! @mop0201: Heb je een cyclus overgeslagen? Wel lang over tijd...
Ik weet het niet, wacht in spanning! nog nooit te laat geweest of iets dergelijks..woensdag naar gyn voor een echo, dokter wil toch verder gaan kijken! Testen blijven negatief vandaar
Ik reken nergens op, maar vindt het wel prettig dat er even bij mij gekeken wordt of alles wel in orde is.. blijdschap voor eventuele zwangerschap heb ik al niet meer, die hoop heb ik opgegeven nadat de dokter zei de kans nihil is! vandaar! dus ik hoop dat het nu ook nog even weg blijft tot woensdag en dan zullen we het horen
Ik gebruik ook vaak de testen van matcare en heb wel een gebruiksaanwijzing Volgens de gebruiksaanwijzing: De test kan na drie minuten worden afgelezen, maar moet binnen tien minuten worden afgelezen. Anders is het resultaat niet meer geldig. Met mijn eerste zwangerschap heb ik ook matcare gebruikt en had hetzelfde als wat jij had. Ook een heel licht streepje een dag na mijn nod en deze werd binnen tien minuten langzaam donkerder. Een paar dagen later was het streepje al beter te zien op de test. Ik denk dat je zwanger bent! In ieder geval volgens de gebruiksaanwijzing heb je een positieve test in je handen
Nou ik heb nou toch echt een positieve hoor! Bedankt allemaal voor de reacties! Allemaal succes degenen die nog moeten wachten! X
hoi, als je een streepje hebt ben je echt wel zwanger hoor. ook ik had dit. na 10 min een heeeeeeeeeel licht streepje. na een tijd was het donkerder maar ook nog erg licht. een dag nadien een cb digitaal gedaan. er kwam na een minuutje al zwanger op en op het patroontje dat je er terug uit haalt twee dikke strepen. dit wa 4 dagen voor nod