zwangerschapstest blijft licht van kleur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Starlight, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlight

Starlight Lid

3 aug 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb op 26 juli een zwangerschapstest gedaan deze was positief wel heel erg vaag maar de tests streep was wel aanwezig, nu ruim 1 week later weer een test gedaan en bijna geen verschil te zien wel een beetje maar niet veel. moet ik er nu vanuit gaan dat dit in een miskraam uitloopt of is er nog wel hoop dat het toch goed komt:(.
    wie heeft hier ervaring mee!!! word hier zo onzeker van.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hoi Starlight,

Het zegt niet zo heel veel, misschien maakt je lichaam niet zo snel HCG hormoon aan.
    Mijn posi test was op 20 juli en doordat ik het niet kon beseffen, deed ik elke dag een test ( hoezo gek! ) maar hij werd ook niet donkerder!
    Na 9 dagen is het toch in een miskraam geëindigd! Als je er echt zo onzeker over bent, zou ik gewoon eens de HA bellen en vragen of hij een bloedtest wil/kan afnemen.

3. Starlight

Starlight Lid

3 aug 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vandaag de HA gebeld en die doet nogal moeilijk over een bloedtest maar ze zou me vandaag nog ff terug bellen omdat ze het dan toch nog ff wilde overleggen. afwachten dus maar.
    toch erg bedankt voor je reactie, ik hoop dat het snel weer lukken mag bij jou.:p

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Starlight,

Zou je niet al te veel zorgen hierover maken. Mijn vk zegt, positief is positief en het maakt dus ook niet uit hoe donker de streep is. Het ligt er maar net aan hoe geconcentreerd je urine is.

Liefs Belliebel

Deel Deze Pagina