Mijn eerste post hier. Tenminste, onder deze nick. Ik ben bang, en weet dat jullie mij geen duidelijkheid kunnen geven. Maar toch vind ik het altijd fijn om de meningen en gedachten van andere hier te lezen. Waar het om gaat, ik denk zwanger te zijn. Vandaag/gister had ik mijn menstruatie verwacht. Gister haf ik 1 drupje bloed. Vandaag hetzelfde. (Innesteling?) Mijn borsten zijn gevoelig en groter, ik ben misselijk, Ontzettend moe, humeurig. Dit ben ik niet gewend. Maar... Ik heb al jaren een spiraal. Door deze klachten ben ik gaan voelen. Ik kan de touwtjes niet vinden. Dus vanmiddag maar een test gedaan. Deze was negatief. Maar toch, ook niet ongesteld. Wie kan me geruststellen? (Ik weet natuurlijk ook wel dat niemand dit kan, maar mijn verhaal delen is al fijn)
Ik hoop dat je snel je menstruatie krijgt of in ieder geval duidelijkheid. Zelf menstrueer ik niet meer wanneer ik een spiraal heb, of in ieder geval na een aantal maanden niet meer. Dat zou ook nog het geval kunnen zijn wanneer je al een tijdje een spiraal hebt maar of dat ook kan na jaren, dat weet ik niet. Hoe lang heb je deze al? Na 6 jaar moet de spiraal vervangen worden voor zover ik weet. Dat je zwangerschapstest negatief is, is hopelijk voor jou een goed teken. Je kunt vrij weinig anders doen dan afwachten vrees ik. Eventueel kan je via de verloskundige of gynaecoloog laten controleren of de spiraal er nog zit dmv een echo, of de huisarts inwendig laten controleren. Sterkte.
Bedankt voor je reactie Mijn spiraal zit er nu 5 jaar. Maar dat ik de draadjes niet kan voelen heb ik nog nooit gehad. Ik ben echt bang dat hij er niet meer zit. Het gekke is, ik voel me echt zwanger. Maar dat kan ook zijn omdat mijn gedachte een loopje met me nemen. Ik heb gister een test gedaan. Mocht ik niet ongesteld worden, dan doe ik er zaterdag nog 1.
In de tijd dat ik een spiraal had, heb ik nog nooit naar de draadjes gezocht eerlijk gezegd. Wel had de huisarts er moeite mee met hem weer vinden omdat mijn baarmoeder gekanteld lag op dat moment, het was echt even zoeken naar de draadjes toen. Misschien is er bij jou ook zoiets aan de hand. Rustig blijven, en bezoekje huisarts kan natuurlijk altijd he...
De huisarts had gelukkig net al tijd. Ook zij kon het spiraaltje niet vinden Ik controleerde de draadjes regelmatig, maar geen idee wanneer voor het laatst. Volgende week dan maar een echo Is er iemand die haar spiraaltje ook ongemerkt heeft verloren?
Dan nog, mocht het spiraaltje er uit zijn, lijkt het me logischer dat ik niet zwanger ben. Maar mijn lijf zich weer aan moet passen.
Dat lijkt me eng...Je spiraal ineens weg fijn dat hij gelijk kon kijken. Als je zwanger zou zijn zou je positief moeten testen. Welke spiraal had je? Met of zonder hormonen? Met, zul je idd hebben dat je lichaam herstelt doordat er geen hormonen meer vrijkomen.
Best kans dat de druppels bloed een ovulatiebloeding was. Zwanger ben je nu iig (nog) niet volgens de test. ik zou na het weekend nogmaals testen.
Dan zou de ovulatie op dag 26 zijn. Dat is wel heel erg laat. Maar ik zal idd na het weekend nog eens testen. Ik hoop dat ik morgen gewoon ongesteld word.
Ik heb/had een mirena. Dus ik zal er idd aan moeten wennen dat ik geen hormonen meer krijg. Al ben ik nog niet overtuigd. Ik voel me zó zwanger. Ik heb 3 kinderen, dus kan het wel herkennen. Maar wat hormonen betreft lijken de klachten al snel op vanalles. Maar de tijd zal het leren. Voel me echt in de war nu
Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik weet wel dat de klachten niet van hcg afkomen, want anders had je echt al positief moeten testen
Nee hoor dat verschilt per persoon en zelfs per cyclus soms. Ik heb ‘m bij m’n MA op cd20 gehad en deze ronde zelfs cd30. Zeker als je dan wel je spiraal net verloren bent en je moet ‘ontpillen’ is dat echt geen rare cyclus