Willen jullie eens kijken naar mijn test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bo20, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden,

Ik zit nog wel 7 dagen voor mijn vermoedelijke NOD maar ik kon het niet laten een testje te wagen. Ik zie zelf een.. tja, streepje kun je het (nog) niet noemen, maar meer een tweede schaduw ofzo. Heb de foto in mijn album, te samen met een foto in negatief. Misschien verbeeld ik me het ook wel, maar willen jullie eens goed kijken?

Dank jullie wel alvast!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik zie niets meid.

Ik zou nog wachten tot je NOD en dan opnieuw testen. Het nadeel van zo vroeg testen is dat je jezelf een beetje gek kunt maken.

Zal voor je duimen.

Liefs

3. Niet meer actief

ik zie wel een streepje volgens mij maar vind het nog wel wat vroeg om positief te kunnen testen.. wacht nog even af

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Ik zie ook wel iets, maar ik zou niks met zekerheid durven zeggen.
    Waarom heb je zo vroeg al getest, heb je symptomen?

Succes meid. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Vanilia

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen idee wat ik moet denken. Eigenlijk stond ik helemaal niet bij een eventuele zwangerschap stil. Sinds Chloé geboren is heb ik nooit meer een anticonceptie genomen, wij deden het onder het credo 'voor het zingen de kerk uit'. Echter, ik heb wat last van mijn borsten, meer witte afscheiding en heb me afgelopen weekend zo misselijk gevoeld met veel buikpijn (leek op ongesteldheids pijn). Ik houd mijn cyclus niet precies bij dus kan alles moeilijk inschatten, maar over het algemeen is het ongeveer 34 dagen. Als ik dit aanhoudt, dan heb ik afgelopen weekend mijn innesteling gehad..

Ach, ik wil mezelf ook niet gek maken.. als het zo is zou het hélemaal super zijn.. als het niet zo is: balen natuurlijk. Maar jullie zien dus (bijna) allemaal wel een streep of iets wat hier voor door moet gaan?

Deel Deze Pagina