ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad,ik hoeft de van de gyn niet te wachten met een volgend zwangerschap... nu heb ik 2 weken geleden mijn eisprong gehad. ik heb heel veel afscheiding gehad ook met dikke dril klontjes (beetje vies om over te hebben maar ja) er in, maar dat is vandaag een heel stuk minder geworden, ik heb eergister een zwangerschapstest gedaan en die was negatief en ik heb een ovaluatie test gedaan en die was positief , maar ik heb twee weken geleden ook al een positief ovaluatie test gehad ... zou ik nu zwanger zijn of niet? ik heb ook echt last van mijn tepels , en normaal gesproken heb ik er geen eens gevoel in? ik durf het eigenlijk niet te hopen maar wat denken jullie meiden
Ik heb die onzekerheid net achter me gelaten hoop ik. Na mijn MK voelde ik vanalles maar de testen bleven negatief. Uiteindelijk heb ik na 7 weken en 2 dagen pas weer een ongi gehad ipv mijn normale cyclus van 32 dagen. Je kunt na een MK een ongi over slaan dus als je 2 cyclussen bij elkaar optelt en na die dagen nog niets weet dan zou ik de VK bellen.
Na een eisprong zou je toch na een week of twee ongesteld moeten worden. Ik zou nog twee dagen wachten en dan nog eens testen. Toen ik zwanger was had ik wel een positieve ovulatietest, maar het zegt niet alles geloof ik. Succes met wachten!