zwangerschapstest deluxe kruidvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jantsjuh, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb gisteren getest met een kruidvat test waar zo'n plus op moet verschijnen. Boven de horizontale streep (die een plus moet worden) verscheen direct een paar blauwe stipjes maar niet meer dan dat. :(:(:( Wie heeft hier ervaring mee, en heeft iets soortgelijks meegemaakt. Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.

liefs jannie

2. Jantsjuh

en natuurlijk ga ik nog een aantal dagen wachten om nog een keer te testen, maar vroeg mij af wat dit kon zijn. :D

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Als ie alleen stipjes geeft dan is hij helaas niet positief.
    Er moet echt een goede + staan.
    Die stipjes had ik ook wel eens gehad.
    Zou gewoon over 2 daagjes nog eens testen.
    Suc6

4. Jantsjuh

thx voor je reactie,

vond het al zo vreemd, heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. misschien dan stiekum toch voorgedrukte stipjes ;)

5. dieteranouk

dieteranouk Nieuw lid

2 dec 2007
    1
    0
    0
    En wat was het resultaat uiteindelijk met die stipjes ipv een streep?

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    jah die stipjes zijn negatief, heel vreemd met dat ding. maar een duidelijke lijn die geen stipjes heeft. is positief. of een licht lijntje natuurlijk. enkeld stipjes is niks, namelijk zelf ook meerdere malen gehad. was het verder negatief? of toch ergens een streep.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mag ik vragen waarom je al zo vroeg bent gaan testen, als ik je banner zie duurt het nog wel even voordat je eigenlijk kan gaan testen.

Deel Deze Pagina