Mama's uit omg: Sliedrecht, Papendrecht, H'veld, Gorinchem e.o?

Discussion in 'Algemene clubs' started by oktobermama, Dec 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oktobermama

Aug 21, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Hoi allemaal!

Zijn hier toevallig nog gezellige mama's (of evt mama's to be) die het leuk lijken om te kletsen/ te whatsapp'en/ pb'en over het geweldige mama zijn,
    of meiden die ervoor open staan om misschien keer wat leuks af te spreken hier in de buurt met de kleintjes om zo evt vriendschap op te kunnen bouwen?

Ik merk namelijk laatste tijd dat ik daar erg behoefte aan heb aangezien ik maar weinig mede mama's hier in mijn omgeving ken..
    Mijn lieve vriendinnen zijn allemaal of nog kinderloos of wonen zo ver weg. Zo jammer vind ik dat soms..

Nog meer mensen die zich hierin herkennen?

Ik zal me kort even voorstellen:

Ben 27 jaar, woon samen met mijn lieve vriend in ons fijne huisje.
    hebben een geweldig lieve dochter van 14 maanden. Een klein monstertje op zijn tijd, maar wat hou ik van haar! En wat heeft het ons leven verrijkt!
    2e wondertje zit voor de toekomst zeker in de planning maar nu nog even niet.. eerst nog even lekker genieten met ons drieën!
    Verder werk in 3 dagen per week in de zorgsector.

Groetjes oktobermama

2. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    Hi!

Ik kom uit Dordrecht dus dat is wel uit de buurt! Werk in Sliedrecht.
    Ik ben 24 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 3,5 maand. Echt een heel vrolijk ventje dat druk bezig is alles om zich heen te ontdekken:D

Onze vrienden hebben nog geen kinderen waardoor het contact met de meeste een beetje is verwaterd, met een klein clubje hebben we nog wel contact maar ik heb wel behoefte aan contacten met mensen die ook kinderen hebben. Wij wonen pas een paar jaar in Dordrecht en het is me nog niet echt gelukt om hier in de omgeving contacten te leggen.

Vanaf volgende week ga ik weer voor 4 dagen aan de slag, ik werk in de softwarebranche (gericht op de zorg). Ik begin met halve dagen omdat ik nog deels in de ziektewet zit vanwege flinke bekkeninstabiliteit, maar ik hoop over niet te lange tijd wel weer volledig hersteld te zijn (begin dat vele rusten wel zat te worden haha).

Het lijkt me erg leuk om op deze manier wat meiden in de omgeving te leren kennen!

3. oktobermama

Aug 21, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Leuk! dordrecht is ook dichtbij! :)

Heb je een pb gestuurd!

4. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    Ik zag het:D Heb ook gereageerd maar ik zie niet of het goed verzonden is dus hoop dat het goed gegaan is!

5. minon

minon Niet meer actief

Ik woon in Leerdam bij Gorinchem in de buurt dus. Ik werk bij een bedrijf wat apparatuur levert aan ziekenhuizen, universiteiten, Laboratoria etc.
    Ik ben 23 en mama van dochtertje van 06-2012
    Mijn vriendinnen wonen ook allemaal ver weg en contact is na de bevalling erg verwaterd. Ik ben wel christelijk maar maakt niet uit toch?

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    Hoi,

Nog niet veel reacties in dit groepje.
    Ik woon in dordrecht. Mama van 3 kids 2 knallen van 7 en 5 en een prinsje van nu 2,5 maand. ik werk in een verpleeghuis.

7. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Nou, ik mag me aansluiten! Ben geen mama, maar wel een mama to be :)
    En ik woon in Dordrecht!
    Is nog niet zo druk hier, maar mij lijkt het in ieder geval leuk om gezellig mee te kletsen :D

8. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

Feb 20, 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier uit papendrecht :) klinkt gezellig

9. oktobermama

Aug 21, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Hoi meiden!!

Sorry voor mijn afwezigheid en late reactie, maar komt omdat ik weinig op deze site te vinden ben..

Inmiddels contact met M89. We hebben zelfs al keer af gesproken en appen nu gezellig samen. Ligt ons wat meer dan n forum..

Zou zeggen stel je even voor in een pb. En dan misschien leuk idee om soort groepsapp te starten voor mensen uit deze buurt??

Idee?? Wie doet r mee? ;)

10. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    Ik kom hier ook weer even kijken, had helemaal niet gezien dat er nog reacties waren binnengekomen! Lijkt me een goed plan van die groeps app! :D(of besloten facebook groep kan ook)

11. oktobermama

Aug 21, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Ja Facebook kan natuurlijk ook!

Nijntje: wow ik lees net dat je een tweeling krijgt! Wat bijzonder!!

Tweety: wow pittig 3 kids! Maar wel heel leuk!! Was ook mijn wens maar kom er nu met 1 al beetje op terug.. ;)

poppetje: leuk! Gefeliciteerd! Hoelang ben je al zwanger?

Typfout: gezellig dat je ook mee komt kletsen. Wat is jou status? ;) Zwanger? Zwanger to be? Mama?? :)

Hoe oud zijn jullie allemaal ongeveer?

12. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Haha nee, ik ben helaas nog niet zwanger. Maar wel een mama to be ;) Snap nu de misleiding haha.. We willen heel graag kindjes, maar ben nog niet zwanger! Gaat hopelijk wel snel gebeuren.. ;)

Ik had je al een pb'tje gestuurd!

13. oktobermama

Aug 21, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    Oh sorry mijn fout!!!
    Ik keek gewoon heel scheel over je mega banner heen.. ;) Excuus!

Hoop dat t snel raak mag zijn bij jullie!! :)

14. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Hahaha dat geeft niks!
    We gaan van de zomer trouwen en als het aan mijn vriend ligt, gaan we daarna 'aan kindjes beginnen'.. Maar stiekem hebben we alle voorzorgsmaatregelen al uit de slaapkamer verbannen :p Zoals te zien bij mijn banner heb ik echt hele rare cycli, dus ik hoop dat dat snel op orde komt.. Ik ben er helemaal klaar voor :)

15. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hallo,

Hier ook een mama uit dordrecht die het leuk lijkt om wat andere mamas en mamas to be te ontmoeten.

Ik las hier iets over een facebookgroep, gezellig zou me graag wilen aansluiten.

Ik heb een zoontje van bijna 2 en we zijn bezig voor een 2e

Groetjes

16. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    is er een mama uit zwijndrecht ook gewenst, ik ben net nieuw hier, maar ik zag dit topic en ik dacht meteen leuk hier plaatst ik mijn eerste reacties

ik zal meteen wat meer zeggen,

ik ben babette, 29 jaar, moeder van een 4 jarige zoontje (die dus hier in zwijndrecht naar school gaat) en ik ben in verwachting van ons tweede kindje, (nu bijna 16w) :)

ik mis ook wel contacten om me heen die zwanger zijn, natuurlijk kom wel paar mama,s tegen op de schoolplein, maar veel van hen kennen elkaar al. :) en behalve schoolplein praat blijft dat daarbij, haha :D

17. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hoi mamsvan,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat het nueen meisje word.

Gaat alles goedmet de zwangerschap?

Groetjes

18. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    Ik heb een besloten facebookgroepje gemaakt voor mama's uit de omgeving, wie er bij wil moet mij even een privé berichtje sturen :)

Share This Page