onzeker over ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jazy, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazy

jazy Actief lid

vorige maand heb ik ovutesten gebruikt met heel goed resultaat.
    ik weet dat als mijn ei eraan komt dat me testen steeds een beetje donkerder worden. op de dag van me ei was ie positief. en precies 12 dagen later werd ik ongesteld. helaas was ik niet zwanger.

dus deze ronde vol goede moed verder met ovu testen. begin januari begon de ovu testen weer donkerder te worden. maar niet echt zo positief als de vorige ronde. en nu 22 dagen later nog steeds van die bijna positieve testen. het word dus niet minder.

wat me zo onzeker maakt. heb ik nou me ei gemist of moet ie nog komen.
    snap er niks van.

heb ook me temp bij gehouden die is nu 36.7 rond me ei altijd 36.1/36.3

groetjes jazy

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi Jazy,

kan je helaas niet helpen. heb hetzelfde deze ronde, ovu testen worden gewoon niet donkerder en vorige keer had ik echt een knal test. houd geen temperatuur bij dus weet niet of het er wel in zit deze maand.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey ik heb precies het zelfde als bij jou! alleen dan niet dat ie al zo heel veel dagen bijna postief is.

vorrige ronde was ook mijn 1e ronde met ovu testen, en toen had ik ook een hele duidelijke positieve ovu test, ( hij staat in mn album) en nu heb ik dus ook al een paar dagen een bijna positieve ovu test,

dus ik zat ook al te twijfelen van ja, word ie misschien deze ronde niet helemaal zo donker als de vorrige x ( dat heb ik namelijk wel vaker hier gelezen) maar nu heb ik al 2 dagen dat hij een beetje hetzelfde blijf, hij wordt dus ook niet lichter,

dus ik denk dat mn ei nog neit geweest is..:S ik heb wel vandaag een mooie dip in mijn temperatuur, dus wie weet dan morgen weer een hoge temp..

maarja dan had mn ovu test ook wel positief kunnen zijn vandaag? dus ikw eet het ook niet

ik blijf ook nog maar gewoon wat door testen en kijke nwat mijn temp e de testen doen.. ik hoop toch echt dat ie snel duidelijk donkerder is, of duidelijk lichter is, dan weet ik in iedergeval wat!

het is bij jou ook moeilijk zeggen, wat natuurlijk ook goed kan....wie weet..;) dat je eitje is geweest, en daarvan een bijna positieve ovu test had, en dat je ovu test nu hgc meet, dus dat je misschien wel zwanger bent..? maarja, dan zouden de testjes ook wel wer donkerder moeten worden..

heb je geen foto van je testen? dan kan ik even testen?

4. jazy

jazy Actief lid

als je in me album kijkt bij me ovutesten zijn de testen even donker als die test die boven te dik positieve staat. die dip heb ik trouwens wel begin jan gehad.

xxx jazy

5. jazy

jazy Actief lid

ik heb trouwens ook wel symthomen. zoals erg veel pijn in me borsten af en toe misselijk. gloeiende wangen maar durf daar na zo'n lange tijd van terleurstellingen niet meer op te hopen

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@jazy mijn testen zijn nu ook zo als net niet die positieve test, die daar voor..

ik weet wel dat toen ik afgelope ronde zwanger was wat helaas een vroege mk is geworden, ik wel gloeiende wangen had.

doe anders gewoon een zwangerschapstest. .dan weet je teminste wat!?

Deel Deze Pagina