Zwangerschapstest doen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marijke87, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke87

Marijke87 Lid

Jun 24, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Lange tijd geleden bij het zwanger worden van men eerste dochtertje zat ik hier ook (inmiddels 15 maanden oud), nu kom ik hier terug ten raden omdat ik een rare situatie zit.

Ik zit nog aan de pil en ben twee weken geleden beginnen menstrueren (pilvrije week), die duurde veel langer dan normaal en sinds ze over zijn zit ik elke dag met het gevoel of ik moet menstrueren. Het is haast onmogelijk, de kans is heel klein, maar ik heb het gevoel alsof ik zwanger ben. Gewoon een testje doen en we weten het zeker, maar kan ik nu gewoon testen? Het lijkt me zo raar...

Voor alle duidelijkheid, ik zou het persoonlijk niet erg vinden om zwanger te zijn. De gesprekken zijn volop aan de gang en mss is dit de laatste strip die ik ging nemen, om dan te stoppen en de natuur hun gang te laten gaan. Maar we twijfelde nog een beetje...

2. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Het kan aan mij liggen dat ik er toch overheen lees,
    Maar wat is allemaal de reden om je "zwanger" te voelen/denken dat je zwangerbent? :)

3. Marijke87

Marijke87 Lid

Jun 24, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al elke dag het gevoel dat ik moet gaan menstrueren, mijn borsten zijn gevoelig en mijn man zei van de week (zonder dat hij van men vermoedens af wist) heb jij nen push up aan? Ik heb echt geen grote borsten, maar ze staan idd wel wat strakker tegenwoordig. Raar slijm verlies. Het zijn symptomen zoals bij men eerste zwangerschap en hoe langer alles duurt, hoe meer ik denk, het zit in je hoofd... Stom é! Ondertussen neem ik die pil gewoon door...

4. Marijke87

Marijke87 Lid

Jun 24, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ben 's nachts uit mijn diepe slaap wakker geworden, van de misselijkheid, dat was 2 dagen na die menstruatie. Ik ben niet snel misselijk, maar soms 's morgens als ik juist opsta nog niet 100% ok voelen, maar dat gaat snel over. Bij mijn eerste zwangerschap, heb ik nooit moeten overgeven, alleen 's morgens eens wat onpasselijk voelen, dat ging ook altijd snel over.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meid probeer een testje dan weet je waar je aan toe ben. Is hij negatief mss eens een huisarts raadplegen met je klachten.
    Sucses!

6. Marijke87

Marijke87 Lid

Jun 24, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Idd! Ik stel het mss bewust wat uit, omdat ik mss wel gewoon nen positieve test wil en dat zal wss niet zijn... ;)

Mss is het gewoon dan wel tijd om voor een tweede te gaan...

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Test halen, test doen en dan de pil weggooien..:D

8. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Het zou best kunnen hoor. De bloeding die je in een stopweek krijgt is niet echt een menstruatie maar gewoon een doorbraakbloeding dus wie weet ben je wel gewoon zwanger. Toch maar even een testje doen misschien

9. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Zou kunnen gewoon test doen dan weet je meer. En anders als klachten blijven huisarts raadplegen

Share This Page