ik heb dit ook gehad toen ik 6 weken zwanger was zou ik een miskraam krijgen hcg zakte en ging daarna weer stijgen pas 7/8 weken later was/ is mijn hcg pas 0 tot die tijd werd hij soms super donker!
Miepje1983, lief dat je het vraagt. Op de echo gisteren was een lege baarmoeder te zien maar wel bloed in de buikholte. Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Daar dachten ze aan een bbz omdat de eileider ook verdikt was. Uiteindelijk gisteravond een kijkoperatie gehad en hebben ze moeten besluiten mijn eileider te verwijderen. Daar was het vruchtje gaan innestellen dus was niet meer te redden helaas. Gelukkig nu weer thuis maar nog wel een beetje in shock wat er in korte tijd gebeurd is.
He meid, dat is ontzettend schrikken zeg!! Gelukkig had je die echo en hebben ze het ontdekt. Het komt toch wel regelmatig voor he. Het hoeft helemaal niet te betekenen dat je kans op een goede zwangerschap kleiner is geworden hoor, volgens mij. Je andere eileider kan de taak overnemen.