begin feb was mn hcg 1018, ik bleek een bbz te hebben die zich zelf gelukkig heeft opgelost alleen zeer langzaam mijn hcg was 2 weken geleden nog 227 en zondag was de test negatief dus ik schat zo 0 tot 25 nu vraag ik me af of je ook een bloeding krijgt als je hcg nul is? of is dit dan mijn menstruatie? ik lijk namelijk wat krampjes te voelen en heb soms wat roze afscheiding
Hoi jennah. Dit vroeg ik me ook af. Bij mij is dat niet zo, volgens mij heb ik namelijk een eisprong gehad toen het hcg op 0 was (tenminste een uiterst gevoelige zwangerschapstest gaf geen streep meer). Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden, maar dat is tot dusver niet gebeurd.
het is super vervelend he want je weet nu niet wanneer je welke dag tot een nieuwe cyclus moet rekenen volgens mijn gyn doet alles weer zn werking als het hcg op 0 is, dan gaan de eitjes weer groeien etc maar ik vraag me af of je eerst een bloeding moet krijgen.. ik bloed nu al 1,5 week niet meer en de test was zaterdag zo goed als negatief ( zeeeer licht tuurlijntje) ik kan wel nu gaan beginnen met ovulatietesten maar dat word een dure grap als ik de hele maand door ga testen op een eisprong op te speuren haha gelukkig heb ik 2 april een afspraak bij de gyn maar ben bang dat mn eitje tussen nu en die afspraak komt en we hem gaan missen