Hoi allemaal, Ik heb gister een test gedaan en door omstandigheden heb ik alleen na 2 min gekeken en daarna niet meer. Net zag ik de test weer en er waren 2 lijnen zichtbaar 2v5 kvk test. De balk was ook wat gelig. Maar deze testen hebben toch geen indrooglijn? Ik zit nu in de auto, kan nu geen foto maken, maar het houd mij zo bezig. Ik had eergisteren ongesteld moeten worden en ben het nog niet. Wat zeggen/denken jullie? Groet denise
als je gisteren een test heb gedaan is het streepje van vandaag negatief....anders over 2/3 dagen weer testen? Is je cyclus regelmatig of niet?
Ja ik weet dat ik opnieuw moet testen. Maar misschien was het streepje er al na 5 min. Stom hé. De andere testen zijn namelijk dagen erna spier wit. Dus daarom vraag ik mij af of d test een indrooglijn heeft.
Het lijnte had een donkere kleur vergeleken met de achtergrond. Niet zo paars als de controle lijn in ieder geval. Ja heel raar... Maar vind het vreemd omdat al mijn andere en dat zijn er een hoop dit nooit hebben laten zien
Ik heb nog nooit met die testen als ze negatief zijn uiteindelijk wel een streep gekregen, dus ik word altijd licht positief als ik lees dat er toch een streep verschijnt later. maar ja het schijnt dus soms toch te gebeuren en dat het vals is. Maar misschien stond hij er wel na 5 min. de kvtesten doen er tegenwoordig lang over voordat het streepje verschijnt. Ik duim!
Ben over half uurtje thuis. Ik maak dan meteen een foto en doe dan ook meteen een nieuwe test. Vind het echt spannend