Aaaahhhh! Ik wordt gék ervan! Hoe kan dat nou?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Secret, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Ik heb al best wat symptomen gehad dat op een zwangerschap duidt.
    Nu al 5 dagen overtijd. Heb altijd netjes een cyclus van 27/28 dagen.

Ik heb maandagochtend getest (afgelopen vrijdag was mijn NOD): negatief.
    Maandagavond: negatief.
    En net weer, na 5 dagen overtijd dus: negatief!

Waarom wordt ik dan niet gewoon ff ongesteld weer, dan weet ik waar ik aan toe ben :x

Is 5 dagen overtijd nog heel kort ofzo? :(
    Ik heb bij de eerste zwangerschap pas bij 2 weken overtijd getest. Dus misschien moet ik maar tot volgende week vrijdag wachten ofzo. :(

Ervaringen hiermee???

2. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Meis..ik wil je niet teleur stellen maar ik had vorige maand ook een cyclus van 34 dagen...daarvoor 3 maal 27 dagen gehad. Ik heb zelf bloed laten prikken in het ziekenhuis en daar konden ze toen nog niets zeggen. Een week later werd ik alsnog ongesteld.. Het kan alle kanten op.

Ik begrijp helemaal wat je voelt! Ik wilde ook niets liever dan duidelijkheid, die onzekerheid sloopt je.

3. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Thnx voor je reactie.

pffffffff.....tja het dus gewoon geduldig afwachten dus maar....Ik ga niet nog een test verprutsen, dus wacht nu minimaal 1 week af....

4. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Maar stel nou voor dat ik het na, zeg ook maar, 34 dagen wordt, en ik wil uitrekenen wat mijn vruchtbare dagen zijn, moet ik dan inderdaad mijn eerste dag van laatste menstruatie invullen en dan cyclus 34 dagen?

5. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Meis... Dan moet je inderdaad gewoon de eerste dag van je laatste menstruatike kiezen..daarbij moet je dan het gemiddelde van je cyclussen nemen. Dus 34 en 27 = 61 = gemiddelde 30 a 31 dagen..

6. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai mijn cyclussen verspringen iedere maand van ongeveer 4 dagen.. Vorige maand ineens 2 weken later hoop testen versleten.. Belde op de 13 de dag een verloskundige praktijk was het zo zat dat gestress welmof niet zwanger ze snapte me helemaal en omdat ik toen al 11 maanden bezig was zij ze kom morgen maar langs dat gaf mij denk eindelijk rust en ja hoor volgende dag ongi.. Wil dus maar zeggen stress een hoop met je doet..hoop voor jou je snel posi mag testen en anders gauw ongi word en je verder kan met de volgende ronde sucses meid

7. nathalie73

nathalie73 Actief lid

Jul 16, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal mee eens

maar nou het lastige

waar zit nou dat 'maak je niet al te druk' knopje :):):)

8. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Haha als je 'm vindt geef even door waar die zit!? ;)

9. nathalie73

nathalie73 Actief lid

Jul 16, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal er een foto van maken en hem opsturen ;)

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Heel vervelend dat wachten.

Ook ik heb dit twee keer gehad.
    Altijd een mooie cyclus van 28 dagen, en ineens 6 dagen overtijd :$ maar helaas tot twee x toe kwam dan mijn ongesteldheid :(
    Ik kan je wel zeggen (nadat ik er echt helemaal gek van werd en het naast me neer had gelegd) ik ander halve week geleden positief getest heb.
    Het is heel lastig, en makkelijk gezegd door iemand die nu zwanger is maar prbeer het echt een beetje los te laten.
    Ik ging er echt onder lijden.

Heel veel succes iedereen met zwanger worden, of het wachten op de testen :)

11. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Bedankt meiden.

Pffff, wat een gedoe allemaal hè?
    Bij de eerste maakte ik me helemaal niet druk, we waren toen niet echt bezig met bijhouden en zwanger willen worden. We dachten toen: ik stop met de pil en we zien wel. Maar ja, nu wil ik wel heel graag en dan is 't zo irri allemaal! :x

Ik ga proberen me niet druk erover te maken en gewoon geduldig afwachten. Maar idd, als 't knopje gevonden is, hoor ik 't graag :D

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,045
    2,913
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb het gehad na een jaar altijd steevast een cycus van 27-29 dagen. Ineens is het 2 maanden weggebleven. Foutje van de natuur denk ik. In mijn geval de natuur een handje geholpen met Provera. Daarna was ik gelijk zwanger :)

13. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    En nog steeds niks aan 't handje hier....:cool:. We wachten nog geduldig af. Volgende week zaterdag ga ik pas weer 'n test doen, dan ben ik precies 14 dagen overtijd (mocht er nog steeds niks gebeurd zijn).

14. Secret

Secret Lid

Oct 26, 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Vanmorgen ongesteld geworden...:(
    Ik had best wat symptomen en ben nooit zo lang te laat. Misschien was t niet goed ofzo...en dan is t ook goed zo...

Share This Page