En de testen blijven negatief. Tenminste, er stond eergisteren binnen de afleestijd een penstreepje op de kruidvat plus test. Straks komen mijn mat care ultra binnen en ik hoop toch echt op een mooi resultaatje! Wie duimt er met mij mee?
ik ben ook een paar dagen over tijd en geen positief zw test. De dokter heeft via een echo gezien dat er geen zw. is. wachten op ongi om mijn cyclus goed in de gaten te houden. zit inmiddels op cd 43 pfffffffffffffffffffff
Dat kunnen ze nog helemaal niet zien middels een echo. Pas na de 6 weken moet er echt is zichtbaar zijn. Ik zou zeggen, hou de hoop!
Aaaargh vanmorgen weer getest maar nu met matcare ultra. Niks noppes nada!!!!! Jeetje zeg laat die stomme duivels nu maar doorkomen want heb t inmiddels wel gehad! Ben nu 5 tot 8 dagen overtijd.....
Wondertje4, de duivels zijn vandaag bij mij op bezoek!!! ben wel blij dan al die onzekerheid. We kunnen weer opnieuw gaan beginnen. Op naar de volgende ronde. En jij succes !!!!!!!!
Ik had deze maand ook een langere cyclus, vorige maand 24 dagen en afgelopen maand 30 en ja dan baal je dat je steeds negatieve testen hebt. Succes, ik hoop dat het raak is bij jou.