Zwangerschapstest etos gebruiksaanwijzing !!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Larissa2019, May 29, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female
    Heey dames,

Ik heb afgelopen zaterdag 2 testen gedaan van de action en etos deze waren allebei positief, ondanks bloedverlies. Knalpositief!
    Zondag nog een cluerblue test gedaan indicatie 2-3 weken zwanger.
    Gister last van bloed verlies met kleine stolsels ter grote van een hagelslag dus totaal niet groot en voor de rest alleen bruin bloed bij vegen.
    Uit onzekerheid vandaag een test gedaan maar ik heb gek genoeg de gebruiksaanwijzing van de etos test niet meer. Ik dacht namelijk dat het verticale hokje de uitslag gaf en dat de ovale de controlestreep is.
    Ik heb een foto erbij ..
    kan iemand mij wijzer maken ??

Attached Files:

margarethd likes this.
  2. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,394
    1,285
    113
    De vierkante is inderdaad de test streep...dus deze test is wel errrug positief maar dat kan goed natuurlijk als je zaterdag ook al knal testen had..wel spannend dan met het bloedverlies lijkt me. Hopelijk gaat alles goed...

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Het hokje dat het dichtst bij het stuk zit dat je in de urine doopt is altijd de teststreep. Het hokje dat het verst weg zit is altijd de controlestreep.

Ik kan op je foto niet zien welke dat is.

4. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female
    Fijn om te horen

5. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female
    Staat dat in de gebruiksaanwijzing , de urinestaaf is het dichtsbij de vierkante hok ..

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik heb de gebruiksaanwijzing niet. Maar dit geldt voor iedere test ;). De urine moet namelijk altijd eerst langs het testvak en ter controle (de naam doet het al vermoeden :p) komt ie ook langs het controlevak.

Als je het om zou draaien heb je namelijk weinig aan de controle. Stel je gebruikt te weinig urine dan komt het alleen langs het eerste vak en als dat de controle zou zijn, zou je onterecht kunnen denken dat de test negatief is.

7. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female

Wat gek mijn action test die had dichtbij de urine staaf T staan van test en de andere had C van controle

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht

De teststreep zit altijd aan de kant vh urine staafje en nooit andersom.
    Dus de action test stond ook zoals wij het zeggen ;)

Jouw test hierboven is dus echt knal positief.

9. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female
    Ooh sorry ik heb flamingo verkeerd begrepen !! Mijn excusses. Nou ik zou dan maar positief proberen te blijven . Heel erg bedankt !

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Hoever zou je nu zijn?
    Ik vind het goed van je dat je zegt positief te blijven.
    Heb je geen buikpijn of drukkend gevoel?

Het lijkt me wel verstandig om alvast een verloskundige te informeren. en je klachten in de gaten houden om een eventuele bbz uit te sluiten, zodat je op tijd in kunt grijpen.

11. Larissa2019

May 29, 2019
    6
    1
    1
    Female

Zondag gaf de cluerblue 2-3 weken aan.
    Af en toe een drukkend gevoel maar niet echt pijnlijk. Ik heb nog geen verloskundige , uk had gelijk de zh gebeld omdat ik daar liep wegens moeilijk zwanger worden.

Share This Page